Zlecenie: Nawiedzony dom

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Zach. Redania

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Nawiedzony dom - Zach. Redania

1 - tablica ogłoszeń.

2 - gospoda Zimorodek.

3 - Rezydencja Moldavie.

Rezydencja Moldavie, piwnica

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Nawiedzony dom - Rezydencja Moldavie, piwnica

4 - przejście między parterem a piwnicą rezydencji.

5 - rozpadająca się ściana. Rozbijesz ją bez żadnych problemów przy pomocy znaku Aard.

6 - Dziennik Amavericka z Sorano.

7 - zamknięte drzwi.

8 - dźwignia. Otwiera pobliskie drzwi (7).

9 - Therazine.

10 - kryształ.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz, jeśli przeczytasz opis wiedźmińskiego zlecenia na tablicy ogłoszeń w północnej części Novigradu (1) lub przy gospodzie Zimorodek (2).

 

Opis

Z ogłoszenia dowiesz się, że jakiś potwór nawiedza Rezydencję Moldavie. Jej nowy nabywca, Kurt Dysart, jest gotów sowicie zapłacić za przepędzenie kreatury z jego nowych włości. Zainteresowany? W takim razie udaj się do gospody Zimorodek (2) i spotkaj w cztery oczy z właścicielem rezydencji, który przesiaduje na pierwszym piętrze lokalu. Dysart powie ci, że nie wierzy w duchy, jednakże "coś" niewątpliwie sprawia, że ściany domu trzęsą się w posadach. Wynegocjuj więc odpowiednią stawkę i przyjmij klucz do domu. Pora rozpocząć własne śledztwo.

Rezydencja Moldavie położona jest na wschód od Novigradu (3). Wejdź do środka i skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów. Na parterze odkryjesz m.in. Dziennik rezydencji Moldavie, dzięki któremu dowiesz się, że jednym z poprzednich właścicieli domu miał być potężny czarodziej. Z pewnością poczujesz też wspomniane przez Dysarta wstrząsy, choć żaden potwór nie rzuci ci się do gardła. Skieruj się do piwnicy (4).

Na dole odkryjesz rozpadającą się ścianę (5). Rozbij ją znakiem Aard i przejdź na drugą stronę, by odkryć... całkiem stare ruiny. Rozglądając się po okolicy natrafisz m.in. na Dziennik Amavericka z Sorano. Adnotacje czarodzieja doprowadzą Geralta do wniosku, że za wstrząsami musi stać przywołany niegdyś żywiołak ziemi - i to całkiem potężny. Refleksja ta zapewni ci 25 PD, lecz nie otworzy drzwi (7) wiodących do komnaty, w której przebywa potwór. Wrota otworzysz dźwignią znajdującą się we wschodniej części ruin (8), lecz aby jej sięgnąć, będziesz musiał zamoczyć się w niewielkim, podwodnym jeziorku. Cóż, nikt nie mówił, że będzie łatwo i przyjemnie.

Kiedy już się osuszysz, będziesz mógł stanąć oko w oko z Therazanem (9). Żywiołak ziemi okaże się uwięziony w polu siłowym, jednak na tyle słabym, że potwór mógłby się z niego uwolnić w każdej chwili. Nie czekaj na to, tylko od razu rozpraw się z przywołańcem. Użyj Znaku Aard, by strącić z piedestału krystał mocy (10). Kiedy magiczna bariera zniknie, Therazane ruszy do ataku na intruza.

Żywiołak ziemi jest ogromny i potrafi zadawać naprawdę spore obrażenia, ale jego słabą stroną jest zwinność. Nałóż na miecz olej przeciw istotom magicznym i atakuj go jednym-dwoma ciosami, po czym odskakuj w bok. Jeśli posiadasz bomby dwimerytowe, nie wahaj się ich użyć. Po kilku takich sekwencjach ataków Therazane padnie, a ty będziesz mógł pozyskać z jego szczątek wiele cennych łupów: mutagen z żywiołaka ziemi, trofeum z żywiołaka ziemi oraz levelowaną wersję stalowego miecza Zerwikaptur.

Na koniec wróć do Zimorodka (2) i poinformuj Kurta Dysarta o swoim sukcesie. Kupiec wypłaci ci należne wynagrodzenie, a dodatkowo na twoje konto wpłynie 300 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.