Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek - Novigrad

1 - tablica ogłoszeń.

2 - targ, Sylwester Amello.

3 - otwarty dom.

4 - Janne.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz, czytając opis wiedźmińskiego zlecenia na tablicy ogłoszeń obok gospody Zimorodek w centrum Novigradu.

 

Opis

Z lektury zlecenia na tablicy ogłoszeń (1) dowiesz się, że na miejscowym targu grasuje pewien tajemniczy złodziej. Ów rzezimieszek tak bardzo daje się kupcom we znaki, że ci postanowili wyznaczyć nagrodę za jego schwytanie. W celu poznania bliższych szczegółów musisz skontaktować się z Sylwestrem Amello.

Kupca spotkasz na targu (2), ale tylko za dnia. Zapytany o wygląd złodzieja, Amello stwierdzi, że przypomina "przerośniętego kocura". Ostatnim razem, gdy porwał zdobycz, przeskoczył przez pobliskie ogrodzenie i pognał przed siebie. To niezbyt wiele, ale od czego masz wiedźmińskie zmysły? Wynegocjuj z kupcem cenę usługi, a następnie użyj swoich zdolności, by wpaść na trop śladów czegoś, co faktycznie przypomina wielkiego kota. Odciski łap poprowadzą cię na wschód, przez Bramę Tretogorską i urwą się na moście. Na szczęście na trop złodziejaszka natkniesz się ponownie przy rzece za miastem. Ostatecznie dotrzesz do otwartego na oścież domu (3).

Na parterze mieszkania odkryjesz Krótki liścik, z którego będzie wynikało, że poszukiwany złodziej to tak naprawdę doppler imieniem Janne. Uzyskanie tej wiedzy zapewni ci 25 PD. Wejdź na piętro domu, gdzie odnajdziesz ubrania kobiety, mężczyzny i dziecka. Znaleziony przy nich zapach lawendy pozwoli ci ponownie podjąć trop.

Badany wiedźmińskimi zmysłami zapach zaprowadzi cię do strażnika świątynnego (4) pogrążonego w rozmowie z elfem. Po chwili ten ostatni odejdzie, a ty będziesz mógł porozmawiać z dopplerem w cztery oczy. Oczywiście początkowo Janne będzie wypierał się swojej prawdziwej tożsamości, ale kiedy go otwracie zdemaskujesz, rzuci się do ucieczki. Biegnij za nim. Doppler okaże się niezbyt zdolnym maratończykiem, więc dogonienie go nie powinno być trudne. Gdy to uczynisz, złodziejaszek przybierze... twoją postać. Czeka cię teraz niezwykła, lecz krótka walka z własnym sobowtórem. Po kilku szybkich ciosach Janne podda się. Wówczas będziesz musiał podjąć ważną decyzję:

Na koniec wróć do Sylwestra Amello. Jego reakcja będzie oczywista zależna od tego, czy przyniesiesz ze sobą trofeum z dopplera.

  • Jeśli to zrobisz, zadowolony kupiec wypłaci ci wynegocjowaną sumę, a w dodatku uzyskasz 245 PD.
  • Jeśli przyjdziesz bez dowodu, kupiec cię zruga i zapłaci jedynie połowę wynegocjowanej ceny. W dalszym ciągu uzyskasz jednak 245 PD.

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.