Zlecenie: Opiekun lasu

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Zamurze

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Opiekun lasu - Velen

1 - tablica ogłoszeń w osadzie na Zamurzu.

2 - karczma Gęsia Pipa, tablica ogłoszeń.

3 - chata drwali.

4 - miejsce ataku.

5 - totem leszego.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz w momencie zaakceptowania zlecenia na "leśne licho", które znajdziesz na tablicach ogłoszeń na Zamurzu (1) oraz przy karczmie Gęsia Pipa (2).

Opis przejścia

Z ogłoszenia dowiesz się, że w pobliskim lesie zalęgło się "okrutne zło". Taki stan rzeczy bynajmniej nie podoba się nowemu właścicielowi kniei, Breanowi Hotschowi, który poszukuje specjalisty mogącego rozprawić się z nieproszonym gościem. Krótko mówiąc, szuka ciebie.

Niziołka zastaniesz w karczmie Gęsia Pipa (2) na Zamurzu. W rozmowie z nim dowiesz się, że zatrudnił kilku krasnoludów do wyrębu lasu. Pewnego dnia do pracy ruszyła trójka brodaczy, lecz powrócił tylko jeden - i bynajmniej nie jest skory, by powrócić na swoje stanowisko. Wynegocjuj stawkę za zlecenie, po czym rozejrzyj się za ocalałym.

Krasnoluda spotkasz w tej samej karczmie. Drwal powie ci, że w momencie ataku słyszał straszliwe wycie, lecz uciekając, nie miał czasu oglądać się za siebie i tym samym nie wie, co zabiło jego kompanów. Wygląda więc na to, że i tym razem będziesz musiał przeprowadzić samodzielny rekonesans.

Rozpocznij go od chaty drwali (3). Odnajdziesz przy niej ślady kół wozu, którym poruszały się krasnoludy. Idź za tym tropem, aż dotrzesz do miejsca ataku potwora (4). Zbadaj wiedźmińskimi zmysłami wóz oraz zwłoki dwójki drwali, a dojdziesz do wniosku, że za ich śmiercią stoi prawdopodobnie młody leszy. Konkluzja ta zapewni ci 25 PD.

Następnym krokiem będzie oczywiście wytropienie potwora, a dokładnie jego totemu. Leszy przeważnie korzysta z wron jako swoich szpiegów, dlatego podążanie za ich dźwiękiem Geralt uzna za doskonały pomysł. W pobliżu natkniesz się na kilka skupisk tych ptaków - skieruj się ku temu położonemu na wschodzie lasu, a odkryjesz, że wrony istotnie zaprowadziły cię do totemu (5). Zniszcz go Znakiem Aard lub przy pomocy broni, po czym nasmaruj srebrny miecz olejem przeciw reliktom. Wkrótce spomiędzy drzew wyłoni się Kernun (poz. 25).

Jak każdy inny leszy, tak i ten lubi korzystać ze wsparcia wilków oraz wron, a także znikać i pojawiać się w innym miejscu, by razić cię swoimi korzeniami. Skracaj dystans i atakuj szybkimi ciosami, wspierając się Znakiem Igni, a przy tym unikaj specjalnych ataków wroga. W ten sposób problem leszego rozwiążesz szybko i ostatecznie.

Po walce zabierz ze szczątek potwora trofeum z leszego, mutagen z leszego, levelowaną wersję stalowego miecza Czarny Jednorożec oraz pozostałe, losowe łupy. Łeb Kernuna zabierz do Breana Hotscha, a ten podziękuje ci za pomoc i wypłaci należne wynagrodzenie. Uzyskasz również 250 PD i zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.