Drób w opałach

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Zach. Redania

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Drób w opałach - Zach. Redania

1 - Yanina.

2 - sieroty

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Yaniny. Staruszka mieszka w skromnej chacie położonej na wschód od Novigradu.

 

Opis

Yanina (1) poskarży ci się, że jakiś potwór kradnie jej kury. Co więcej, bestia jest dość osobliwa, ponieważ pozostawia po sobie ślady, które przypominają wilka chodzącego na dwóch łapach... Nie pozostaje ci nic innego, jak zbadać tę intrygującą sprawę.

Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, by uchwycić trop. Ślady zaprowadzą cię na południe, nad niewielkie jezioro, a stamtąd do skromnego obozowiska (2), za co otrzymasz 10 PD. Namioty okażą się zamieszkane przez... trzy sieroty. Chłopcy przyznają, że kradli kury, by przeżyć, a w dodatku pochwalą się, że sami wpadli na pomysł zostawiania po sobie wilczych śladów, by zmylić ewentualnych tropicieli. Jak widać - nie całkiem skutecznie. Na odchodne możesz zasugerować, że złodziejskie życie będzie mieć zapewne opłakane skutki, ale chłopcy pozostaną niewzruszeni.

Wróć do Yaniny. Zadanie możesz zakończyć dwojako:

  • Ostrzeż ją przed sierotami. Otrzymasz za to 20 novigradzkich koron i 25 PD.
  • Zasugeruj staruszce, by przygarnęła sieroty. Kobieta obieca to przemyśleć, a ty uzyskasz 25 PD. Warto dodać, że jeśli kiedykolwiek później ponownie zawitasz do chaty Yaniny, zastaniesz przy staruszce wszystkich trzech chłopców.

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.