Gwint: Partyjka z Talarem

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz tylko w przypadku, gdy misję Spisek zdecyduejsz się wykonać po ograniu w Gwinta Vernona Roche'a. Jeśli Temerczyk polegnie w karcianej bitwie po twoim pierwszym spotkaniu z Talarem, ogranie szpiega-szewca stanie się celem misji Gwint: Starzy znajomi.

 

Opis

Tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, czy pokonasz Talara w ramach niniejszego zadania, czy zrobisz to w ramach misji Gwint: Starzy znajomi. W obu przypadkach twoim celem jest ogranie szpiega działającego pod przykrywką szewca, którego po wykonaniu misji Spisek można spotkać w gospodzie Siedem Kotów pod Novigradem. Jeśli ci się to uda, zyskasz unikatową kartę Geralt z Rivii oraz 25 PD. Niemniej jeśli aktywujesz właśnie tę misję, to ukończysz ją zaraz po pokonaniu Talara - bez względu na to, czy wcześniej ograsz Lamberta, czy nie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.