Poszukiwacze zaginionej krypty

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Poszukiwacz zaginionej krypty - Wolne Miasto Novigrad

1 - wejście do kanałów w dzielnicy Okrawki.

2 - wejście do kanałów przez strażnicę.

Kanały pod Novigradem

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Poszukiwacz zaginionej krypty - Kanały pod Novigradem

1 - wyjście wiodące do dzielnicy Okrawki.

2 - wyjście poprzez strażnicę.

3 - wejście do starożytnej krypty.

Wstęp

Zadanie to można bardzo łatwo przeoczyć, ponieważ jest ukryte głęboko w kanałach pod Novigradem. Pierwsze co musisz zrobić, aby wykonać tę misję, to zejść do ciągnących się pod miastem podziemnych korytarzy - możesz to zrobić w dzielnicy Okrawki (1) lub wykorzystać przejście przez strażnicę przy Bramie Tretogorskiej (2). Na dole możesz spotkać kilka stosunkowo niegroźnych utopców. Twoim głównym celem jest jednak dotarcie do starożytnej krypty (3). Kiedy ci się to uda, zniszcz wątłą ścianę Znakiem Aard i wejdź do prastarego grobowca. Spotkasz tam profesora Vairmonta Jonnego, od którego otrzymasz niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Badacz powie ci, że poszukuje pewnego starego, zaginionego, elfickiego manuskryptu, który jego zdaniem może znajdować się w sarkofagu w krypcie, w której obecnie przebywacie. Profesor nie będzie w stanie samodzielnie przesunąć ciężkiego wieka, dlatego powinieneś mu w tym pomóc. Kiedy to zrobisz, okaże się, że we wnętrzu sarkofagu śpi prastary wampir. Krwiopijca zapyta was o aktualny rok, a kiedy pozna odpowiedź, każe wam... "spier**lać", po czym wróci do głębokiego snu.

Takich słów Geraltowi nie trzeba dwa razy powtarzać; niemniej profesor będzie nalegał, aby powtórnie otworzyć sarkofag i dokładnie sprawdzić, czy wampir nie skrywa w miejscu swojego spoczynku zaginionego manuskryptu. Możesz zatem:

  • Otworzyć ponownie sarkofag. Tym razem wampir wścieknie się, przemieni w swoją prawdziwą formę i ruszy do ataku. Przyjdzie ci zatem zmierzyć się z katakanem (poz. 13), dlatego miej na podorędziu olej przeciw wampirom, a najlepiej także Księżycowy Pył. Po walce nie spodziewaj się jednak podziękowań. Prof. Jonne zarzuci ci, że nie pozwoliłeś mu porozmawiać z wampirem, po czym ruszy do wyjścia. Na pocieszenie otrzymasz 50 PD za wykonanie zadanie.
  • Odmówić otwarcia sarkofagu. Prof. Jonne będzie niepocieszony, ale w końcu odpuści. Zła wiadomość jest taka, że w tym wypadku zadanie utknie w twoim dzienniku jako nieukończone i pozostanie takie już do zakończenia gry. Nie otrzymasz też żadnych PD.

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.