Represje w Novigradzie

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Represje w Novigradzie - Novigrad

1 - Lussi.

2 - dom Lussi.

3 - dom Fritza.

4 - Walter.

Wstęp

Po zakończeniu misji Kwestia życia i śmierci na ulicach Novigradu pojawi się trójka bandytów: Lussi (1), Fritz (3) oraz Walter (4). Interakcja z którymkolwiek z nich zaowocuje niniejszym zadaniem.

 

Opis

Ukończenie niniejszego zadania wymaga spotkania z całą trójką bandytów, aczkolwiek nie ma znaczenia, w jakiej kolejności to nastąpi. Na członków szajki natkniesz się w następujących miejscach:

  • Lussi - kobieta, którą spotkasz na Moście św. Grzegorza (1), poprosi cię o pomoc w usunięciu potworów z jej domu. Zgódź się i idź za nią do jej domniemanego lokum (2). Na miejscu zamiast potworów zastaniesz jednak parę łowców czarownic. Zabij ich, po czym ponownie porozmawiaj z Lussi. Kobieta przyzna, że oszukała cię, ale nie miała wielkiego wyboru, a do tego wręczy ci klucz, który pozwoli ci odnaleźć "skarb". Niedługo potem Lussi ucieknie, a ty będziesz mógł przejrzeć łupy. Przy łowcach czarownic natkniesz się m.in. na List gończy. Kiedy go przeczytasz, niniejsze zadanie zostanie dodane do dziennika.
  • Fritz - mężczyzna najwyraźniej również był ścigany przez łowców czarownic, lecz ci dopadli go przed tobą w jego włąsnym domu (3). Przy zwłokach nie znajdziesz niczego interesujacego, ale jeśli wejdziesz na piętro i podpalisz pochodnię, otworzysz przejście do sekretnego pomieszczenia. Tam odnajdziesz klucz, List o skarbie, którego lektura doda niniejsze zadanie do dziennika (jeśli nie nastąpiło to już wcześniej), oraz samą skrytkę z cennymi łupami. Aby otworzyć tę ostatnią, będziesz jednak potrzebować kompletu kluczy.
  • Walter - spotkasz go walącego w drzwi jednego z domów (4), ściganego przez łowców czarownic. Możesz spróbować go ocalić, jednak nie ma to wielkiego znaczenia. Jeśli Walter przeżyje, podziękuje ci za pomoc i odda swój klucz. Jeśli zginie, klucz znajdziesz przy jego zwłokach. Odebranie go od Waltera lub lektura Listu gończego, który znajdziesz przy zabitych łowcach czarownic, sprawi że niniejsze zadanie zostanie dodane do dziennika (jeśli nie nastąpiło to już wcześniej).

Mając komplet trzech kluczy, wróć do domu Fritza (3) i otwórz skrytkę pozostawioną w sekretnym pomieszczeniu. W środku znajdziesz szereg losowych łupów oraz Jaśniejącą rudę.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.