Eksploracja
Wolne Miasto Novigrad
1 - bandyci.
2 - ranny łowca czarownic.
3 - szpital Wilmeryusza.
Wstęp
Po zakończeniu misji Kwestia życia i śmierci przy jednej z ulic Novigradu pojawi się kilku bandytów. Rozmowa z nimi rozpocznie niniejsze zadanie.
Opis
Napotkani przy jednej z novigradzkich uliczek panowie, cechujący się dość "zakazaną" aparycją, poproszą cię o pomoc w odnalezieniu rannego przyjaciela. Zatroskani bandyci wiedzą tylko tyle, że ich znajomy po opuszczeniu kanałów biegł w kierunku portu. Uruchom więc wiedźmińskie zmysły i rozpocznij badanie okolicy. Nieco na północny-wschód od miejsca spotkania z przyjaciółmi rannego natrafisz na odciski butów zawierające szlam, którego zapach będziesz mógł teraz śledzić. Staraj się jednak nie zbaczać zanadto z obranej ścieżki, ponieważ bandyci, którzy na czas misji staną się twoimi towarzyszami, mogą pomyśleć, że nie wiesz, co robisz, i zadanie zostanie zakończone niepowodzeniem.
Trop zaprowadzi cię do małego zaułka w pobliżu Mostu św. Grzegorza. Ranny człowiek okaże się jednak być... łowcą czarownic, który bynajmniej nie jest przyjacielem twoich zleceniodawców. Stanie się rzeczą jasną, że ci chcą wykończyć żołnierza zakonu Wiecznego Ognia. W związku z powyższym możesz:
- Pozwolić im to zrobić.
- Stanąć w obronie łowcy czarownic. W rezultacie będziesz musiał zabić trójkę bandytów (poz. 14). Po walce staniesz przed kolejnym wyborem: albo natychmiast odeskortujesz rannego do szpitala Wilmeryusza (3), albo ten zginie. Na szczęście eskorta odbywa się automatycznie, więc nie musisz się martwić, że łowca czarownic wykrwawi się po drodze.
Niestety, bez względu na to, jakie decyzje podejmiesz, za ukończenie tej misji nie otrzymasz żadnej nagrody.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!