Wściekłe Pięści: Novigrad

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Wściekłe pięści: Novigrad - Novigrad

1 - gospoda Zimorodek.

2 - Archibald O'Neil.

3 - Georg "Kafar" Georgius.

4 - Kapitan Mortimer.

5 - Durden.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu ogłoszenia o walkach pięściarskich na tablicy przy gospodzie Zimorodek (1) w Novigradzie.

 

Opis

W Wolnym Mieście nie brakuje miłośników okładania się pięściami po twarzy - zwłaszcza, że można zarobić na tym niezłe pieniądze. W sumie możesz zmierzyć się z czterema pięściarzami. Przed każdą walką musisz porozmawiać z bukmacherem i postawić kilka koron - oczywiście im więcej włożysz, tym więcej będziesz mógł wyjąć.

Na początek będziesz mógł stanąć w szranki z trzema pięściarzami:

  • Archibald O'Neil (2) - za pokonanie Cygana otrzymasz 25 PD i do 100 novigradzkich koron.
  • Georg "Kafar" Georgius (3) - przed starciem bukmacher, pan Clayton, zaproponuje ci ustawienie walki. Jeśli zgodnie z ustaleniami pozwolisz się pobić, uzyskasz 50 PD i do 240 novigradzkich koron. Jeśli pokonasz Kafara - bez względu na ustalenia z bukmacherem lub ich brak - zyskasz 25 PD i do 160 novigradzkich koron.
  • Kapitan Mortimer (4) - za pokonanie Żelaznego Kapitana otrzymasz 25 PD oraz do 190 novigradzkich koron.

Kiedy pokonasz całą trójkę, będziesz mógł zmierzyć się z novigradzkim mistrzem - "Krawcem" Durdenem (5). Jeśli i jego uda ci się pobić, staniesz się nieformalnym, pięściarskim czempionem Novigradu, a w dodatku na twoje konto wpłynie 75 PD i 240 novigradzkich koron.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.