Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Zach. Redania

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda - Zach. Redania

1 - stoisko informacyjne.

2 - Mistrz wyścigów.

3 - siedziba Tasaka.

Wstęp

Po wykonaniu misji Dorwać Juniora na Rynku w Novigradzie pojawi się stoisko informacyjne, na którym znajdziesz Zaproszenia na wielką gonitwę ku pamięci Erazma Vegelbuda. Niemniej aby otrzymać to zadanie, musisz udać sie do rezydencji Vegelbudów i porozmawiać z tamtejszym Mistrzem wyścigów (2).

 

Opis

Wspomniany Mistrz wyścigów umożliwi ci wzięcie udziału w memoriale ku pamięci Erazma Vegelbuda - wielkiego miłośnika hazardu i konnych gonitw. Twoim celem będzie wygranie trzech wyścigów. Z przeciwnikami możesz ścigać się dowolną liczbę razy, jednakże każda kolejna próba będzie kosztowała cię 100 novigradzkich koron wpisowego. Warto zauważyć, że każdy wyścig przebiega po nieco innej trasie, a w dodatku za każdym razem będziesz mierzyć się z nieco lepszym jeźdźcem, więc zadanie może okazać się dość wymagające.

Twoimi przeciwnikami będą:

Kiedy wygrasz trzeci wyścig, zostaniesz nieformalnym czempionem. Wówczas zaczepi cię krasnolud, który pogratuluje ci zwycięstwa w imieniu Karla Varese, lepiej znanego jako Tasak. Członek Wielkiej Czwórki z Novigradu chce się z tobą spotkać. Przy okazji najbliższej wizyty w mieście powinieneś się z nim spotkać (3).

Tasak opowie ci o Palio - ulicznym, nielegalnym, lecz bardzo prestiżowym wyścigu. Krasnolud chciałby, abyś wziął w nim udział i... wygrał, ponieważ zamierza postawić na ciebie małą fortunę. Zanim się zgodzisz, zapisz grę, ponieważ tym razem będziesz miał tylko jedną szansę, żeby wygrać wyścig.

Kiedy potwierdziesz chęć wzięcia udziału w gonitwie, od razu zostaniesz przeniesiony na tor na obrzeżach Novigradu. Trasa wyścigu okaże się dość długa, lecz jeśli posiadasz siodło zdobyte we wcześniejszej części niniejszego zadania, powinieneś poradzić sobie bez większych problemów. Pamiętaj tylko o tym, że gdy twój wierzchowiec będzie potrzebował chwili wytchnienia od galopu, musisz skutecznie uniemożliwiać swoim przeciwnikom prześcignięcie cię.

Za zwycięstwo w Palio otrzymasz Wyścigowe klapy dla konia oraz 740 novigradzkich koron. Po wyścigu przy torze pojawi się straż świątynna, która zaatakuje ochroniarzy Tasaka. Nikt jednak nie podniesie na ciebie miecza, dlatego możesz spokojnie opuścić Zamurze i cieszyć się z kolejnego wykonanego zadania.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.