Eksploracja
Skellige
1 - ruiny karczmy na wyspie Ard Skellig.
2 - ruiny Fortu Etnir na wyspie Ard Skellig.
3 - jaskinia Meluzyny na wyspie Spikeroog.
4 - ruiny Zamku Tuirseach na wyspie An Skellig.
Ruiny Zamku Tuirseach
4 - wyjście na zewnątrz.
5 - zamknięte drzwi. Można je otworzyć tylko od wewnątrz (5).
6 - przejście pomiędzy piętrami.
7 - dźwignia. Za jej pomocą otworzysz pobliskie cele. Kiedy jednak to zrobisz, obudzisz kilka upiorów (poz. 7).
8 - dziura w podłodze. Dzięki niej możesz trafić do piwnic twierdzy.
9 - przejście między piwnicami a parterem.
10 - przejście na poziom wyżej.
11 - kufer. W środku znajdziesz m.in. Schemat: Zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia i Schemat: Buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
12 - dźwignia. Otwiera pobliskie drzwi (5).
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Pierwszą mapą Ibrahima Seviego, którą możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.
Opis
Rynsztunek szkoły niedźwiedzia staje się dostępny dla postaci, które awansują na 20 poziom doświadczenia. Aby zdobyć wszystkie schematy i tym samym ukończyć niniejsze zadanie, musisz odwiedzić cztery miejsca:
- Ruiny karczmy (1) - znajdują się wewnątrz spalonej osady na wyspie Ard Skellig, na wschód od wsi Fyresdal. Budynek karczmy to ten najbardziej wysunięty na północ. Zejdź po schodach do piwnicy i pokonaj dwa upiory (poz. 20), a następnie dokładnie spenetruj izby po lewej stronie. W jednej z nich znajdziesz kufer, a w nim m.in. Schemat: Stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
- Ruiny Fortu Etnir (2) - stara forteca znajduje się w północnej części wyspy Ard Skellig, niepodal wsi Rogne. Ruin będzie pilnował żywiołak lodu (poz. 20) oraz dwa gargulce (poz. 13). Kiedy pokonasz ten egzotyczny tercet, zajrzyj do mniejszego z budynków. Zaraz za przejściem odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Srebrny miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
- Jaskinia Meluzyny (3) - tym razem przyjdzie ci odwiedzić sporej wielkości grotę, która znajduje się na południu wyspy Spikeroog. Wewnątrz jaskini natkniesz się na kilka utopców (poz. 18). Kufer, który zawiera w sobie Schemat: Kusza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, znajduje się na długiej półce skalnej.
Warto odnotować, że grotę tę odwiedzisz przy okazji wykonywania misji Zlecenie: Zaginiony narzeczony. Przy opisie zadania znajdziesz szczegółową mapę jaskini. - Ruiny Zamku Tuirseach (4) - położone są w północnej części wyspy An Skellig, nieco poniżej szczytu góry znanej jako Kieł Yngvara; miejsce to najlepiej odwiedzić przy okazji wykonywania misji Szlak bohaterów.
Kufer, w którym znajdują się Schemat: Zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz Schemat: Buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, odnajdziesz w sali tronowej na parterze twierdzy (11). Aby się tam jednak dostać, będziesz musiał zejść na niższe poziomy zamku (6-8) i dopiero stamtąd przedostać się na tyły sali tronowej (9-10).
Po zebraniu wszystkich siedmiu schematów zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!