Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa III

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa III - Ard Skellig

1 - południowe wejście do podziemnych ruin.

2 - wschodnie wejście do podziemnych ruin.

3 - obóz bandytów.

An Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa III - An Skellig

4 - kaplica.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Trzecią mapą Edwina Greloffa, którą możesz kupić u płatnerza na rynku w Novigradzie, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Wyśmienity rynsztunek szkoły gryfa staje się dostępny dla postaci, które awansują na 26 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie wszystkich dostępnych schematów. Aby tego dokonać, musisz odwiedzić trzy miejsca:

Po zebraniu wszystkich sześciu schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.