Eksploracja
Ard Skellig
1 - południowe wejście do podziemnych ruin.
2 - wschodnie wejście do podziemnych ruin.
3 - obóz bandytów.
An Skellig
4 - kaplica.
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Trzecią mapą Edwina Greloffa, którą możesz kupić u płatnerza na rynku w Novigradzie, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.
Opis
Wyśmienity rynsztunek szkoły gryfa staje się dostępny dla postaci, które awansują na 26 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie wszystkich dostępnych schematów. Aby tego dokonać, musisz odwiedzić trzy miejsca:
- Podziemne elfickie ruiny - znajdują się tuż przy najbardziej wysuniętym na południe fragmencie wyspy Ard Skellig, nieopodal latarni Elverum. Aby dostać się do wnętrza ruin, musisz wejść do jaskini jednym z dwóch wejść. Jeśli wybierzesz południowe (1), to na pierwszym rozwidleniu skręć w lewo i następnie kieruj się już cały czas przed siebie; jeśli wybierzesz wschodnie (2), to na pierwszym rozwidleniu skręć w prawo i również idź przed siebie, nie zbaczając z głównej drogi. W ten oto sposób dotrzesz do ukrytych głęboko pod ziemią pozostałości elfickiej budowli, w których przywita cię pojedynczy upiór (poz. 18). Gdy się go pozbędiesz, będziesz mógł już spokojnie opróżnić pozostawione tutaj skrzynie, w tym tę zawierającą Schemat: Wyśmienity srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
- Obóz bandytów (3) - na północno-wschodnim wybrzeżu Ard Skellig, nieopodal Stóp Giganta, natkniesz się na klika mniejszych obozów bandytów i piratów (poz. 12-18). Oczywiście w każdym z nich odnajdziesz sporo cennej kontrabandy, lecz szczególną uwagę powinieneś zwrócić na łupy zbirów, którzy uwili sobie gniazdko przy samym północno-wschodnim krańcu wyspy. W jednym z kufrów odnajdziesz bowiem Schemat: Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu gryfa, Schemat: Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu gryfa, Schemat: Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu gryfa oraz Schemat: Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu gryfa.
- Kapliczka (4) - po ostatni schemat będziesz musiał wybrać się na wyspę An Skellig. Po dotarciu łodzią do wsi Urialla najlepiej przesiąść się na konia i podążyć na północno-zachodni kraniec lądu. Tam, przy niewielkiej kapliczce, będziesz musiał zmierzyć się z trójką piratów (poz. 24). Gdy ich pokonasz, zajrzyj za święty kamień. Odnajdziesz tam kufer, a w nim Schemat: Wyśmienity stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
Po zebraniu wszystkich sześciu schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!