Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota II

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Oxenfurt

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota II - Oxenfurt

1 - dom przy nabrzeżu.

2 - Kamieniołom Starych Pryków.

Velen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota II - Velen

3 - jaskinia.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Drugą mapą Adalberta Kermitha, którą możesz kupić u kupca we wsi Konary, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Ulepszony rynsztunek szkoły kota staje się dostępny dla postaci, które awansują na 23 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota I.

Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:

  • Dom w Oxenfurcie (1) - w celu zdobycia jednego ze schematów musisz zajrzeć do domu znajdującego się w południowo-wschodniej części miasta. Kiedy będziesz już wewnątrz, zejdź po drabinie, po czym idź przed siebie jedyną możliwą drogą. Po chwili dotrzesz do rozwidlenia, na którym skręć w prawo i użyj wiedźmińskich zmysłów. Dzięki nim odkryjesz wystającą ze ściany cegłę. Aktywuj ją, co otworzy przed tobą przejście do sekretnej komnaty. To właśnie w niej odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Ulepszone spodnie wiedźmińskiego cechu kota.
  • Kamieniołom Starych Pryków (2) - przy wyrobisku, które znajduje się na zachód od Oxenfurtu, napotkasz grupę szabrowników. Ci bynajmniej nie będą zbyt przyjaźnie nastawieni, jednak sytuacja zmieni się, kiedy z szybu wyłoni się kilka alghuli (poz. 6). Zlikwiduj trupojady, a bandyci pozwolą ci rozejrzeć po kamieniołomie. Zwróć szczególną uwagę na niewielką jaskinię, w której odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Ulepszone rękawice wiedźmińskiego cechu kota.
  • Jaskinia (3) - ostatni ze schematów niezbędnych do ukończenia niniejszej misji również znajduje się we wschodnim Velen, a dokładnie w jaskini położonej na południowy-zachód od zrujnowanej wsi Toderas. Miejsce to możesz odwiedzić przy okazji wykonywania misji pobocznej Złoto głupców. Jeśli tak się stanie, będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma bandytam (poz. 4); w przeciwnym wypadku jedynymi rezydentami okażą się dzikie zwierzęta. Tak czy inaczej cel swojej wyprawy, czyli kufer zawierający Schemat: Ulepszony stalowy miecz wiedźmińskiego cechu kota, odnajdziesz w ostatniej grocie, na lewo od ołtarza.

Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.