Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI - Ard Skellig

1 - ruiny Kaer Nyssen.

Spikeroog

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI - Spikeroog

2 - Stara strażnica.

Undvik

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI - Undvik

3 - ruiny wsi Dorve.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy przeczytasz Notatki Hieronymusa, które możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Mistrzowski rynsztunek szkoły wilka staje się dostępny dla postaci, które awansują na 34 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka V.

Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:

  • Ruiny Kaer Nyssen (1) - resztki warowni, która niegdyś strzegła centralnej części wyspy Ard Skellig, znajdują się nieco na wschód od wsi Ferlund. Poszukiwany kufer, który zawiera w sobie Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, jest całkiem nieźle ukryty. Aby do niego dotrzeć, będzesz musiał wspiąć się na pozostałości muru w zachodniej części ruin, a następnie skierować się ku wieży - skrzynię oparto o jej ścianę.

    Warto dodać, że przy okazji swojej pierwszej wizyty w Kaer Nyssen możesz napotkać potężnego biesa imieniem Morvudd (poz. 29). Konfrontacja z nim jest elementem misji Zlecenie: Zaginiony syn.
  • Stara strażnica (2) - jej pozostałości, leżące w południowej części wyspy Spikeroog, stały się kryjówką bandytów (poz. 12-14). Pokonaj ich, a następnie wespnij się na mur znajdujący się tuż nad bramą ruin. Tam odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu wilka.
  • Ruiny wsi Dorve (3) - po ostatni z trzech schematów musisz udać się na wyspę Undvik, a dokładnie do ruin tamtejszej wsi Dorve. Zastaniesz w niej jedynie syreny (poz. 13) oraz pożeraczy (poz. 13). Kiedy rozprawisz się z potworami, odszukaj pozostałości wieży, które znajdują się na południu dawnej osady i rozejrzyj się za drzewem wyrastającym dokładnie spomiędzy murów dawnego budynku. Blisko niego, w narożniku składającym się z dwóch ścian, odnajdziesz dobrze ukryty kufer, a w nim Schemat: Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu wilka.

Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.