Eksploracja
Ard Skellig
1 - ruiny Kaer Nyssen.
Spikeroog
2 - Stara strażnica.
Undvik
3 - ruiny wsi Dorve.
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy przeczytasz Notatki Hieronymusa, które możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.
Opis
Mistrzowski rynsztunek szkoły wilka staje się dostępny dla postaci, które awansują na 34 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka V.
Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:
- Ruiny Kaer Nyssen (1) - resztki warowni, która niegdyś strzegła centralnej części wyspy Ard Skellig, znajdują się nieco na wschód od wsi Ferlund. Poszukiwany kufer, który zawiera w sobie Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, jest całkiem nieźle ukryty. Aby do niego dotrzeć, będzesz musiał wspiąć się na pozostałości muru w zachodniej części ruin, a następnie skierować się ku wieży - skrzynię oparto o jej ścianę.
Warto dodać, że przy okazji swojej pierwszej wizyty w Kaer Nyssen możesz napotkać potężnego biesa imieniem Morvudd (poz. 29). Konfrontacja z nim jest elementem misji Zlecenie: Zaginiony syn. - Stara strażnica (2) - jej pozostałości, leżące w południowej części wyspy Spikeroog, stały się kryjówką bandytów (poz. 12-14). Pokonaj ich, a następnie wespnij się na mur znajdujący się tuż nad bramą ruin. Tam odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu wilka.
- Ruiny wsi Dorve (3) - po ostatni z trzech schematów musisz udać się na wyspę Undvik, a dokładnie do ruin tamtejszej wsi Dorve. Zastaniesz w niej jedynie syreny (poz. 13) oraz pożeraczy (poz. 13). Kiedy rozprawisz się z potworami, odszukaj pozostałości wieży, które znajdują się na południu dawnej osady i rozejrzyj się za drzewem wyrastającym dokładnie spomiędzy murów dawnego budynku. Blisko niego, w narożniku składającym się z dwóch ścian, odnajdziesz dobrze ukryty kufer, a w nim Schemat: Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu wilka.
Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!