Łysa Góra

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Łysa Góra

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Eksploracja - Łysa Góra

1 - droga prowadząca do lokacji znanej jako Krzywuchowe Moczary.

2 - droga prowadząca do lokacji znanej jako Obóz nilfgaardzkiej armii.

3 - krabopająk (poz. 11). Wraz z nim w okolicy możesz natknąć się na wojowników (poz. 9) oraz robotnice endriag (poz. 6). Jak zwykle przed walką z tymi potworami warto zaopatrzyć się w Wilgę.

4 - jaskinia. Odwiedzisz ją podczas wykonywania misji Zlecenie: Potwór z bagien. Poza tym pieczarę warto spenetrować w poszukiwaniu kufra zawierającego Schemat: Wyśmienity srebrny miecz cechu niedźwiedzia, który jest niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia III.

5 - alternatywne wejście do jaskini (4). Aby z niego skorzystać, niezbędne jest jednak Oko Nehaleni, które rozproszy iluzję osłaniającą przejście.

6 - obóz bandytów. Spotkasz tutaj kilku dezerterów (poz. 9). Wśród ich rzeczy możesz znaleźć m.in. pojedynczą recepturę alchemiczna.

7 - strzeżony skarb. Kufra pilnuje potężny żywiołak ziemi (poz. 20). Walkę z nim możesz sobie ułatwić bombami dwimerytowymi oraz olejem przeciw istotom magicznym. Sam skarb składa się z wielu cennych, losowych przedmiotów.

 

8 - obóz bandytów. Zmierzysz się tutaj z grupą dezerterów (poz. 8-10). Wśród ich rzeczy możesz natknąć się na losowy schemat i recepturę.

9 - jaskinia. Znajdziesz w niej zwłoki, które są pośrednio związane z misją Zlecenie: Zaginiony patrol. Ponadto w pieczarze natkniesz się na kufer, który będzie zawierał w sobie Schemat: Ulepszony srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa - niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II.

10 - strzeżony skarb. W miejscu tym będziesz musiał pokonać wodnicę (poz. 20). Rozprawienie się z nią łatwe nie będzie, a i na sowitą nagrodę liczyć nie możesz - będą to jedynie losowe receptury i schematy.

11 - strzeżony skarb. W tym miejscu czeka cię starcie z wiwerną (poz. 14), dlatego miej w pogotowiu olej przeciw drakonidom. W rzeczonym kufrze odnajdziesz m.in. cenny schemat.

12 - Zniszczony bastion. Tutejszego skarbu pilnuje cyklop (poz. 19), z którym czeka cię raczej ciężka przeprawa. Korzystaj ze Znaku Quen i unikaj jego szarż, starając się doskakiwać od czasu do czasu i zadawać szybkie ciosy. Pomocny okaże się Znak Aksji, który może tymczasowe zdezorientować potwora. Kiedy ten w końcu padnie, przeszukaj dokładnie całe ruiny. Znajdziesz sporo skrzyń z losowymi łupami, a także kufer zawierający Schemat: Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz Schemat: Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. Zdobycie w/w schematów jest niezbędne do ukończenia pobocznej misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia IV.

13 - port pod Łysą Górą. Właściwie nie ma powodu, abyś odwiedzał to miejsce przed finalnym rozdziałem gry. W pobliskiej, opuszczonej osadzie znajdziesz jedynie kilka mglaków (poz. 24).

14 - Łysa Góra. Dostęp do tego miejsca uzyskasz dopiero pod koniec gry, a dokładnie w czasie misji wątku głównego Łysa Góra. Wcześniejsza wspinaczka po zboczach wzniesienia może się zakończyć co najwyżej zablokowaniem postaci wśród tekstur.

Na szczycie góry znajduje się Miejsce Mocy, które wzmocni znak Quen. Dostęp do niego, jak i do całej góry, uzyskasz dopiero w trakcie w/w misji Łysa Góra.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.