Umarli się nie bronią

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu Zapisków rozbójnika, które znajdziesz przy zwłokach przywódcy bandytów z obozu znajdującego się na zachód od Kłomnicy.

Eksploracja

Wyspa Kłomnica

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Poszukiwania - Umarli się nie bronią - Kłomnica

1 - Kłomnica.

2 - obóz bandytów.

3 - kufer ze skarbem.

 

Opis

Na zachód od Kłomnicy swój obóz rozłożyła banda zbirów (poz. 10). Z pokonaniem szóstki bandytów nie powinieneś mieć większych problemów, ale i w ich obozie nie znajdziesz zbyt cennych łupów. Warto jednak odszukać zwłoki herszta grupy, przy których odkryjesz Zapiski rozbójnika. Wynika z nich, że banda miała porzucić rabowanie podróżnych i przerzucić się na okradanie grobów. Proceder okazał się dosyć owocny, bowiem nieco powyżej obozowiska (3) natrafisz na skrzynię z łupami. Wprawdzie będzie ona strzeżona przez kolejnych dwóch bandytów (poz. 10), ale nie powinni cię zatrzymywać zbyt długo. W kufrze odnajdziesz kilka interesujacych przedmiotów, a wisienką na torcie okaże się znakomity stalowy miecz o nazwie Ultimatum.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.