Historia Ciri: Król Wilków

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Krwawy Baron.

Opis

W zadaniu tym po raz pierwszy, lecz nie ostatni, wcielisz się w postać Ciri. Grę rozpoczniesz nad brzekiem rzeki. Z braku innych opcji pozostanie ci iść wraz z jej nurtem. Po chwili natkniesz się na sforę wilków - musisz się ich pozbyć mając do dyspozycji jedynie miecz (znaki czy petardy będą niedostępne). Wówczas po raz pierwszy zasmakujesz niesamowitych mocy Wiedźminki. Uniki i skoki Ciri są tak szybkie, że nie powinieneś mieć najmniejszych problemów z pokonaniem drapieżców.

Po walce porozmawiaj z osłupiałą dziewczynką, która tej nocy miała stać się wilczą kolacją. Dziecko przedstawi się jako Małgosia i opowie ci co nieco o sobie. Szczęśliwie dziewczynka zna drogę przez las, dlatego od tej pory musisz za nią podążać.

Po krótkim czasie natkniesz się na kolejne wilki. Małgosia ukryje się w gęstwinie, a ty będziesz musiał rozprawić się ze sforą. Eliminuj ich jednego po drugim. Kiedy bitwa się zakończy, Ciri zawoła Małgosię i obie ruszą w dalszą podróż.

Nieopodal natkniesz się na zmasakrowane zwłoki. Ciri nakaże dziewczynce pozostać z tyłu, po czym sama przystąpi do inspekcji ciała. Najważniejsze jest to, aby zbadać klatkę piersiową, nogi i brzuch. Wówczas Wiedźminka dojdzie do prawidłowego wniosku, że mężczyznę zabił wilkołak. Jeśli nie zbadasz wymienionych wyżej części ciała, Ciri stwierdzi, że zabójcą był bies. Jest to o tyle istotne, że w zależności od wyniku oględzin Wiedźminka sporządzi olej, który może ci pomóc w nadchodzącej bitwie.

Twoim następnym krokiem będzie zebranie ingrediencji niezbędnych do stworzenia specyfiku. Są to:

Jeśli Ciri wyda nieprawidłowy osąd, tojad zostanie zastąpiony trzema jednostkami jemioły. Tak czy inaczej znalezienie powyższych składników w lesie nie powinno nastręczyć ci problemów. Kiedy będziesz już posiadać wszystkie, stwórz wymagany olej w zwykłym procesie alchemii.

Po odpoczynku Małgosia znów ruszy przed siebie, a ty podążaj za nią. Traficie w końcu do jaskini, która okaże się być leżem "Króla Wilków". Wilkołak będzie bliski zabicia kolejnej ofiary, na co nie możesz mu pozwolić. Jeśli udało ci się przygotować stosowny olej, pokryj nim teraz ostrze, by ułatwić sobie walkę. Bestia okaże się szybka, ale nie tak szybka jak Ciri. Po zwycięskiej bitwie zagadnij uratowanego wieśniaka. Chłop obieca zaprowadzić cię do swojego pana, Krwawego Barona.

Chwilę później wspomnienia władyki rozwieją się. Baron przyzna, że przyjął Małgosię na służbę w kuchni, ale odmówi udzielenia dalszych informacji na temat Ciri. Mężczyzna posiada bowiem własny problem, który spędza mu sen z powiek: zniknięcie jego żony i córki. Pan na Kasztelu postawi sprawę jasno: ty pomożesz mu odzyskać bliskich, a on odwzajemni pomoc informacjami dotyczącymi Wiedźminki. Nie pozostaje ci nic innego, jak tylko się zgodzić.

W tym momencie niniejsza misja dobiegnie końca, a przy okazji rozpoczniesz kolejną - Sprawy rodzinne. Zainicjujesz również mini-zadanie pt. Pokój Ciri.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.