Historia Ciri: Wyścig

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Krwawego Barona w trakcie wykonywania misji Sprawy rodzinne.

 

Opis

To krótkie zadanie jest kolejnym wspomnieniem Krwawego Barona z czasu, gdy do Kasztelu Wrońce zawitała Ciri. Ponownie znajdziesz się w skórze Wiedźminki swobodnie żartującej z władyką i jego ludźmi. W końcu Ciri wyzwie Barona na konny wyścig. Mężczyzna zaakceptuje ofertę i postanowi, że rywalizacja rozpocznie się następnego dnia o świcie.

Na kolejnej scenie zobaczysz już Ciri oraz Krwawy Baron dosiadają swych koni. Zasady wyścigu są banalnie proste: musisz trzymać się głównej drogi i jako pierwszy przekroczyć metę przy opuszczonej wieży. Zaraz po starcie przejdź do cwału, a następnie do galopu - koń Ciri okaże się wystarczająco wytrzymały, by w tym tempie dotrzeć aż do finiszu. Wprawdzie to, czy wygrasz, nie ma większego znaczenia, ale jednak podziw w oczach Krwawego Barona i jego ludzi jest rzeczą bezcenną.

Po przekroczeniu mety wszyscy będą gratulować udanego wyścigu, lecz sielankowy nastrój przerwie ostry skrzek. Ciri i Baron wydobędą swe miecze, by zlikwidować zagrożenie. Wkrótce wspomnienie dobiegnie końca i zadanie zostanie zaliczone. Wówczas będziesz mógł kontynuować misję Sprawy rodzinne.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.