Krwawy Baron

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Nilfgaardzki łącznik.

Eksploracja

Kasztel Wrońce

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wątek główny - Krwawy Baron - Kasztel Wrońce

1 - główna brama kasztelu.

2 - staruszek.

3 - wejście do podwodnej jaskini.

 

Opis

Celem tej misji jest spotkanie się z owianym złą sławą Krwawym Baronem. Obecny władyka Velen rezyduje w zamku znanym jako Kasztel Wrońce. To właśnie tam musisz się teraz udać.

Twoje powitanie będzie zależeć od tego, jak rozwiązałeś sprawę z ludźmi Barona w Karczmie na Rozstajach:

  • Jeśli zakończyłeś spotkanie pokojowo, żołnierze Barona nie zareagują na twoje przybycie. Wprawdzie zostaniesz zatrzymany przy głównej bramie Kasztelu (1), ale po krótkiej rozmowie ludzie lokalnego możnowładcy pozwolą ci wejść. Sierżant zaprowadzi cię przed oblicze Krwawego Barona.
  • Jeśli zabiłeś ludzi Barona, czeka cię nieco trudniejsza przeprawa. Część strażników ucieknie, natomiast żołnierze postanowią stawić ci opór. Spośród nich jedynym naprawdę groźnym rywalem jest ten uzbrojony w pawęż, ale i tak z pomocą znaku Aard powinieneś sobie poradzić. Po walce ruszaj w stronę głównej bramy (1), która okaże się zamknięta. Skieruj się w stronę wyjścia. W opustoszałym podgrodziu spotkasz jedynie staruszka (2). Mężczyzna powie ci, że w przeciwieństwie do innych nie boi się ciebie, za to zaproponuje ci sprzedanie informacji na temat alternatywnego wejścia do Kasztelu. Mowa o podwodnej jaskini, przy pomocy której można dostać się do studni w zamku. Możesz zapłacić mężczyźnie 15 koron za wskazanie wejścia do groty lub odszukać je samodzielnie (3).

    Jaskinia nie jest duża, lecz bardzo ciemna, dlatego przed wejściem koniecznie zaopatrz się w Kota lub przynajmniej pochodnię. W ciemnościach będzie czyhać baba wodna (poz. 6), jednakże w pojedynkę nie powinna stanowić wielkiego wyzwania. Powinieneś za to dobrze rozejrzeć się po okolicy - w ciemnych zakamarkach groty oraz pod wodą natkniesz się na kufry z cennymi przedmiotami - w jednym z nich odnajdziesz nawet Schemat: Ulepszony srebrny miecz wiedźmińskiego cechu wilka, który jest niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka I! Po przejrzeniu zawartości skrytek skieruj się do drabiny, przy pomocy której wydostaniesz się z jaskini. I to akurat do ogrodu Krwawego Barona!

W obu przypadkach Baron zaprosi cię na rozmowę do swojego gabinetu. Wbrew przydomkowi, Filip Stenger, gdyż takie imię nosi, okaże się całkiem interesującym rozmówcą. Postaraj się wyczerpać wszystkie tematy. Stenger zacznie snuć opowieść o tym, jak po raz pierwszy spotkał Ciri - brudną, ranną i wyczerpaną. To zakończy niniejsze zadanie i zapewni ci 100 PD. W tym samym czasie rozpocznie się nowa misja: Historia Ciri: Król Wilków.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.