Wstęp
Zadanie to otrzymasz od Guślarza w trakcie wykonywania misji Sprawy rodzinne.
Eksploracja
Chata Guślarza
1 - chata Guślarza.
2 - Księżniczka.
Opis
Guślarz okaże się skłonny do pomocy w poszukiwaniach żony i córki Krwawego Barona, ale wcześniej ty musisz pomóc mu znaleźć jego zgubę. Chodzi o Księżniczkę, a dokładnie kozę o takim imieniu. Zwierzę zbiegło do lasu, a twoim celem będzie przyprowadzenie go do chaty Guślarza. W zadaniu pomoże ci dzwonek, na którego dźwięk Księżniczka zawsze reaguje. A przynajmniej tak stwierdzi Guślarz.
Wejdź do lasu i ruszaj do jego zachodniej części. Korzystaj z wiedźmińskich zmysłów, by wytropić zwierzę, jednocześnie uważając na kręcące się po okolicu sfory wilków. Kozę odnajdziesz blisko jednej z polan (2). Przywołaj ją do siebie dzwoneczkiem, a zacznie za tobą podążać. Nie oddalaj się zbytnio od niej, bowiem koza straci zainteresowanie i skieruje się w sobie tylko znanym kierunku. Ponadto w pewnym momencie Księżniczka postanowi zbadać pobliską jaskinię, która jak na złość okaże się niedźwiedzią gawrą. Obroń kozę przed drapieżnikiem, a następnie popędź w kierunku chaty Guślarza. Na koniec porozmawiaj z samym Znachorem. Otrzymasz podziękowania oraz 100 PD. Niniejsza misja zostanie zakończona, a ty będzisz mógł kontynuować zadanie Sprawy rodzinne.
Na marginesie warto dodać, że w jaskini zamieszkiwanej przez niedźwiedzia natkniesz się na szereg kufrów. Poza losowymi łupami odnajdziesz m.in. Schemat: Mistrzowski stalowy miecz cechu niedźwiedzia, którego zdobycie jest jednym z celów zadania pobocznego Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia IV.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!