Nilfgaardzki łącznik

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Audiencja.

Eksploracja

Velen / Ziemia Niczyja

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wątek główny - Nilfgaardzki łącznik - Velen

1 - drzewo wisielców.

2 - Karczma na Rozstajach.

3 - wieś Wrzosowa.

 

Opis

Nowy rozdział opowieści rozpoczniesz automatycznie w pobliżu drzewa wisielców (1). To dość charakterystyczny punkt w okolicy, choć raczej nie będziesz musiał do niego więcej wracać. Od tego momentu możesz swobodnie eksplorować niemal cały świat Wiedźmina 3, jednakże w niniejszym artykule będę ściśle trzymał się głównego wątku fabularnego. Zgodnie z nim musisz udać się do Karczmy na Rozstajach (2) i wypytać o niejakiego Hendrika. W międzyczasie otrzymasz trzy nowe zadania, jednak na razie się nimi nie przejmuj - będą aktywne przez większość pozostałego czasu gry.

Po dotarciu do zajazdu porozmawiaj z karczmarzem. Zanim czegokolwiek się dowiesz, zostaniesz zaczepiony przez kilku oprychów. Zasadniczo możesz zachować się dwojako:

  • Jeśli nie będziesz chciał rozmawiać z bandytami lub zaczniesz im grozić, spotkanie zakończy się walką. Nie daj się otoczyć, korzystaj ze znaków i eliminuj ich jednego po drugim. Po bitwie ponownie zagadnij karczmarza. Ten nie będzie zbyt szczęśliwy z powodu narobionego bałaganu, ale zdradzi ci, że Hendrika najłatwiej znaleźć we wsi Wrzosowa. Szynkarz zasugeruje ci również, abyś opuścił lokal bocznym wyjściem i nie czynił więcej zamieszania. Jeśli mimo wszystko zdecydujesz się opuścić karczmę frontowymi drzwiami, na podwórku czeka cię potyczka z kilkoma kolejnymi zbirami.
  • Jeśli powiesz bandytom, że jesteś wiedźminem, albo postawisz im gorzałkę, spotkanie zakończy się w przyjaznej atmosferze. Karczmarz podziękuje, że nie wszcząłeś burdy, a następnie powie, że Hendrika powinieneś poszukać we wsi Wrzosowa.

Wspomniana osada jest położona na zachód od karczmy (3). Na miejscu zastaniesz jednak dość dziwny obrazek, bowiem cała wieś okaże się opuszczona i jakby zamrożona... Przepędź dzikie psy, a następnie porozmawiaj z ostatnim pozostałym przy życiu chłopem. Mężczyzna zdradzi ci, że Wrzosową nawiedził sam Dziki Gon, którzy przybył właśnie po Hendrika. Nilfgaardzki agent był przesłuchiwany i torturowany przed śmiercią, ale ostatecznie upiorni jeźdźcy odeszli z niczym.

Skieruj się do wskazanej przez chłopa chaty i odszukaj zwłoki Hendrika. Wiedźmińskie zmysły pozwolą odkryć ci ukryty klucz oraz przykrytą futrem klapę prowadzącą do piwnicy. Użyj znaku Aard, by oczyścić przejście, i zejdź na niższy poziom. Dokładnie zbadaj ściany i aktywuj kandelabr. Przed tobą otworzy się przejście do sekretnego pomieszczenia, w którym odnajdziesz kufer i dokumenty sporządzone przez Nilfgaardczyka. Dzięki ich lekturze dowiesz się, że Ciri w czasie pobytu Velen odwiedziła dwie znane osoby: Krwawego Barona oraz pewną czarownicę. Zdobycie tej informacji zakończy niniejsze zadanie i rozpocznie dwa kolejne: Krwawy Baron oraz Polowanie na czarownicę. Otrzymasz również 100 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.