Polowanie na czarownicę

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Nilfgaardzki łącznik.

Eksploracja

Wieś Podgaje

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wątek główny - Polowanie na czarownicę - Wieś Podgaje

1 - wieś Podgaje.

2 - chata czarownicy.

 

Opis

Z dokumentów pozostawionych przez Hendrika dowiesz się, że Ciri mogła spotkać się z bliżej nieznaną wiedźmą, która mieszka w pobliżu wsi Podgaje. Wprawdzie notatka nie wspomina nic o dokładnej lokalizacji jej domu ani tożsamości czarownicy, ale na początek są to wystarczające informacje.

Jeśli znasz dokładną lokalizację domu wiedźmy (2), możesz się tam udać od razu. Jeśli wolisz wykonać kilka opcjonalnych kroków, skieruj się najpierw do wspomnianej wsi Podgaje. Informacje o czarownicy możesz zebrać z trzech różnych źródeł:

  • Przed jednym z domów w centrum wsi spotkasz kobietę zajętą praniem. Zapytana o czarownicę skieruje cię do swojego męża, który ostatnio był u kobiety po lek na chore plecy. Udaj się na tyły domu i zagadnij mężczyznę. Ten zdradzi ci drogę do chaty czarownicy, ale dopiero po zapłaceniu 50 koron lub użyciu Znaku Aksji (min. poz. 2 Sugestii, lecz w tym przypadku otrzymasz 35 PD). Chłop przestrzeże cię również przed grasującymi po okolicy łowcami czarownic i poprosi, abyś sam nie czynił żadnej krzywdy "dobrodziejce".
  • W centralnej części wsi możesz również podsłuchać jak kilka kobiet plotkuje na temat wiedźmy. Jedna z rozmówczyń zdradzi m.in. dokładną drogę do chaty czarownicy. Musisz jednak pamiętac, by nie zbliżać się za bardzo do kobiet, bowiem wówczas szybko się rozejdą, a zagadnięte o temat wiedźmy będą udawać, że o niczym nie wiedzą.
  • Ostatnim źródłem informacji jest staruszek palący fajkę w pobliżu zachodniego krańca wsi. Mężczyzna powie ci jak dotrzeć do chaty czarownicy bez żadnych dodatkowych wymagań.

W ten czy inny sposób dotrzesz w końcu do domu wiedźmy. Na miejscu zobaczysz, jak kobieta odprawia z kwitkiem przybyłych chłopów i znika wewnątrz swojego domostwa. Wejdź do środka. W chacie nie spotkasz jednak nikogo - w grę bez wątpienia wchodzą czary. Użyj wiedźmińskich zmysłów, by starannie przebadać mieszkanie. Natkniesz się m.in. na lustro, maści i książkę, ale też czarci krąg oraz czaszkę. Szczególną uwagę poświęć tej ostatniej, bowiem gdy ją aktywujesz, otworzysz portal. Dokąd? Musisz sprawdzić empirycznie.

Teleport przeniesie cię do całkiem przytulnej jaskini. Od razu skieruj się po schodach na górę jedynej w pobliżu budowli. Zastaniesz tam czarownicę w czasie kąpieli. Nie będzie jednak na ciebie zła, bowiem okaże się, że tajemniczą wiedźmą jest stara znajoma Geralta, Keira Metz. Kobieta wprawdzie nie miała bezpośredniego kontaktu z Ciri, za to odpowie ci o spotkaniu z zamaskowanym, elfickim magiem, który również poszukiwał dziewczyny. Keira zaproponuje, abyście wspólnie odwiedzili czarodzieja, który ukrywa się w ruinach wieży na południe stąd. Możesz się zgodzić i udać tam od razu lub obiecać, że spotkacie się na miejscu. W obu przypadkach otrzymasz 100 PD i zadanie zostanie zaliczone. Jego miejsce zastąpi nowa misja - Po omacku.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.