Zlecenie: Potwór z bagien

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to możesz przyjąć od Lesława, chłopa wydobywającego torf na Krzywuchowych Moczarach.

Eksploracja

Krzywuchowe Moczary

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Potwór z bagien - Krzywuchowe Moczary

1 - Lesław.

2 - dom na bagnach.

3 - jaskinia - główne wejście, ukryte pod osłoną iluzji.

4 - jaskinia - wejście boczne.

 

Opis

Lesław (1), jeden z chłopów zamieszkujących Krzywuchowe Moczary, opowie ci o ostatnim problemie miejscowej społeczności. Otóż coś zaczęło seryjnie zabijać na bagnach, w dodatku w okolicy zaczęły pojawiać się obłoki trującej pary. Rozwikłanie problemu będzie oczywiście leżeć w twojej gestii, ale najpierw wytarguj dobrą cenę za swoje usługi. Bez większych problemów powinieneś wyciągnąć od Lesława stawkę na poziomie 280 novigradzkich koron.

Po załatwieniu sporów o pieniądze ruszaj we wskazanym kierunku. Wkrótce natkniesz się na ślady, które okażą się przykryte iluzją... Użyj Oka Nehaleni, a następnnie podążaj tropem potwora. Niebawem dotrzesz do opuszczonego domostwa. Zbadaj pozostawione tam zwłoki. Ślady potwora zaprowadzą cię do pobliskiej jaskini (3), której wejście ukryto pod osłoną iluzji - znów nie obejdzie się bez Oka Nehaleni. Jeśli jednak nie posiadasz tego artefaktu, skorzystaj z alternatywnego, niezabezpieczonego przejścia (4). Uważaj przy tym na trujące gazy - jeśli pozostaniesz w ich chmurze zbyt długo, zginiesz! Na szczęście wewnątrz jaskini będziesz mógł zaczerpnąć świeżego powietrza.

Wewnątrz jaskini natkniesz się na pojedynczego mglaka (poz. 4), który nie sprawi ci raczej żadnych problemów. To jednak nie jest twój główny wróg - jest nim Ignis Fatuus, znacznie potężniejsza wersja tradycyjnego mglaka, którą spotkasz w głównej komorze kawerny. Do walki z bestią podejdź będąc przynajmniej ok. 12 poziomu, a i tak nie zapomnij zabrać z sobą Księżycowego Pyłu i posmarować miecza olejem przeciw trupojadom. W walce z potworem efektywny okaże się również rozwinięty Znak Quen, a także Znak Yrden, który ograniczy nieco ruchy przeciwnika. Bestia co jakiś czas będzie tworzyć swoje hologramy, które na szczęście zniszczysz pojedynczym ciosem. W razie komplikacji uciekaj poza chmurę spowijającą główną komorę jaskini - Ignis Fatuus nie podąży za tobą.

Po walce koniecznie przeszukaj całą jaskinię. Zdobędziesz nie tylko trofeum z mglaka, ale również cenne składniki alchemiczne i levelowaną wersję stalowego miecza o nazwie Karabela. W jednym z kufrów natkniesz się za to na Schemat: Wyśmienity srebrny miecz cechu niedźwiedzia, którego odnalezienie jest częścią zadania Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia III.

Na koniec wróć do Lesława. Niestety okaże się, że chłop nie będzie posiadał obiecanych pieniędzy - przyrzeknie ci jednak, że za tydzień zapłaci podwójnie. Możesz:

  • Odmówić, dzięki czemu otrzymasz od razu nieco mniej koron, niż pierwotnie wytargowałeś.
  • Zgodzić się odczekać tydzień. Po siedmiu dniach w grze zostaniesz poinformowany o tym, że możesz już odebrać od Lesława zapłątę. Chłop dotrzyma słowa i zapłaci ci dokładnie dwa razy tyle, ile wytargowałeś.

W momencie ukończenia zadania otrzymasz również 240 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.