Zlecenie: Potwór z lasu

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu ogłoszenia powieszonego na tablicy przy redańskim posterunku w północnym Velen.

Eksploracja

Północne Velen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Potwór z lasu - Północne Velen

1 - tablica ogłoszeń.

2 - kapitan redańskiej straży.

3 - miejsce napadu na konwój.

4 - kryjówka Scoia'tael.

 

Opis

Jedno z ogłoszeń w pobliżu przeprawy przez Pontar (1) będzie wzywać do patriotcyznego obowiązku, czyli rozprawienia się z potworami, które grasują na szlaku i atakują konwoje z zaopatrzeniem. Po więcej szczegółów musisz udać sie do Felixa Grubba, kapitana redańskiej straży (2). Ten wprawdzie nie powie ci wiele więcej na temat "tajemniczego potwora", ale wskaże miejsce, gdzie ostatnio doszło do ataku (3). To właśnie tam powinieneś rozpocząć swoje śledztwo.

Udaj się na miejsce, pokonaj kilka alghuli (poz. 6) i użyj wiedźmińskich zmysłów. Geralt zauważy, że wprawdzie ciała zabitych noszą na sobie ślady zębów i pazurów, ale pojawiły się one już po śmierci ofiar, prawdopodobnie za sprawą grasujących po okolicy trupojadów. Kolejne wątpliwości Wiedźmina wzbudzą lotki strzał znalezione przy wozie oraz ślady stóp kierujące w stronę rzeki. Podążaj za nimi.

Wyeliminuj grupę utopców i kontynuuj swą wspinaczkę na wzniesienie w pobliżu Karczmy na Rozstajach. Pod drzewem zostaniesz zatrzymany przez elfa, który będzie do ciebie mierzył z łuku. Członek komanda Wiewiórek zażąda od ciebie złożenia broni. Możesz zachować się na dwa sposoby:

  • Zgodzić się oddać broń w zamian za możliwość rozmowy z dowódcą. Spotkasz się wówczas z elfką imieniem Vernossiel. Rozmowa może nie będzie zbyt owocna, ale możesz obiecać elfom, że nikomu o nich nie powiesz. W takim przypadku zostaniesz puszczony wolno.
  • Jeśli odmówisz złożenia broni lub zaczniesz żartować, elfy ruszą do ataku. Komando Scoia'tael składa się z pięciu Wiewiórek (poz. 5) oraz ich przywódczyni (poz. 9). Po rozprawieniu się z bandą przeszukaj ich zwłoki. Znajdziesz średniej jakości ekwipunek, sporo materiałów rzemieślniczych oraz Wiewiórczy ogon.

Na koniec wróć do kapitana redańskiej straży. Twoja nagroda będzie zależna od tego, co zrobiłeś z Wiewiórkami:

  • Jeśli pozostawiłeś Scoia'tael przy życiu, lecz powiesz Grubbowi gdzie się ukrywają, otrzymasz Redański glejt.
  • Jeśli pozostawiłeś Scoia'tael przy życiu i okłamiesz Grubba, nie uzyskasz żadnej nagrody.
  • Jeśli zabiłeś Scoia'tael i pokażesz Grubbowi Wiewiórczy ogon, zyskasz Redański glejt oraz 30 koron.

Tak czy inaczej zadanie zostanie zaliczone.

Warto odnotować, że jeśli obiecasz Vernassiel nikomu nie wspominać o jej komandzie, a później zmienisz zdanie, jakiś czas później elfka spróbuje cię skrytobójczo zabić.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.