Zlecenie: Tajemnicze ślady

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wschodnie Velen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Tajemnicze Ślady - Wschodnie Velen

1 - tablica ogłoszeń.

2 - Myśliwy.

3 - ślady potwora.

4 - ślady na drzewie.

5 - niedostępne wejście do leża potwora.

6 - dziura, przez którą można wskoczyć do leża potwora.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz, czytając opis wiedźmińskiego zlecenia na tablicy ogłoszeń we wsi Zalipie.

 

Opis

Na tablicy ogłoszeń we wsi Zalipie (1) odnajdziesz zlecenie od miejscowego myśliwego. Z treści dokumentu wynika, że mężczyzna odkrył nieopodal dziwne ślady, które prawdopodobnie należą do jakiegoś potwora. Spotkaj się z myśliwym (2) i zapytaj go o szczegóły. Dowiesz się, że bestia zabiła całą sforę wilków, lecz nie pożarła żadnego z nich. To oznacza, że nie odbiera życia z powodu głodu, lecz samej nienawiści. Wynegocjuj stosowną cenę i ruszaj na łowy.

Wspomniane ślady oraz truchła wilków znajdziesz przy drodze na południe od Zalipia (3). Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów i ruszaj tropem tajemniczej bestii. Urwie się on przy jednym z drzew (4). Na szczęscie potwór postanowił trochę się o nie poocierać i zostawił na korze trochę swojego futra. Jego zapach pozwoli ci kontynuować łowy i ostatecznie zaprowadzi do ukrytej w gęstwinie jaskini. Niestety, główne wejście (5) okaże się niedostępne. Wejdź na pagórek, wewnątrz którego znajduje się leże potwora, i odszukaj dziurę w ziemi (6), która pozwoli ci przedostać się do niewielkiej kawerny.

Na dole spotkasz właściciela jaskini, który okaże się biesem - a raczej byłym biesem, bowiem natkniesz się jedynie na truchło potwora. Zbadaj je, a odkryjesz, że bestia przegrała walkę o terytorium z jeszcze potężniejszym przeciwnikiem - czartem. To zatem nie koniec polowania, lecz musisz znaleźć sposób, by zwabić do jaskini zwycięzcę ostatniej potyczki.

W tym momencie w twojej zakładce alchemii (a dokładnie w rubryce "Zadania") pojawi się receptura przynęty na czarta. Aby ją wykonać, będziesz potrzebował wroniego oka oraz łajna biesa. Jeśli nie posiadasz tych składników, to rozejrzyj się wokół wzgórza - bez problemu natkniesz się na całe połacie wspomnianych roślin oraz sporych rozmiarów ekstrementy. Kiedy przygotujesz już przynętę, dodaj ją do podręcznych przedmiotów i rozpyl w czterech miejscach wokół wzgórza, które zostaną wskazane na mini-mapie. Gdy to zrobisz, pozostanie ci już tylko wrócić do jaskini i poczekać na czarta. Wcześniej jednak warto odpowiednio przygotować się do bitwy - takie eliksiry jak Kot i Jaskółka czy olej przeciw reliktom okażą się niezwykle pomocne.

Wyjec (poz. 20) tanio skóry nie sprzeda - tym bardziej, że jaskinia nie należy do największych i nie pozwala na skomplikowane manewry. Unikaj potężnych ciosów potwora i atakuj go, gdy tylko się odsłoni. W końcu bestia padnie trupem, a ty będziesz mógł położyć rękę na łupach, wśród których znajdziesz m.in. trofeum z czarta oraz levelowaną wersję srebrnego miecza Lazurowy Gniew.

Na koniec wróć do myśliwego (1). Zadowolony mężczyzna wypłaci ci wynegocjonowaną sumę bez żadnego szemrania, a do tego zgarniesz jeszcze 400 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.