Pieskie życie

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, jeśli pomożesz psu walczącemu z wilkami na trakcie nieopodal wsi Rab.

Eksploracja

Wieś Rab

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Pieskie życie - Wieś Rab

1 - pies.

2 - wieś Rab.

 

Opis

Na jednym z traktów w zachodnim Velen zobaczysz psa otoczonego przez sforę wilków (poz. 9). Pomóż zwierzęciu rozprawić się z drapieżnikami. Po walce Geralt zauważy, że pies ma na szyi kluczyk i najwyraźniej chce go gdzieś zaprowadzić. Podążaj za nim.

Po krótkim biegu dotrzesz do wsi Rab (2). Pod jednym z domów zastaniesz trójkę bandytów (poz. 4), którzy zaatakują psa. Nie pozwól mu zrobić krzywdy i rozpraw się ze zbirami. Następnie wejdź do domu. Niestety, jego mieszkańcy będą już martwi. Przy pomocy wiedźmińskich zmysłów odszukaj skrytkę w podłodze, którą otworzysz zdjętym z szyi psa kluczykiem. W środku odnajdziesz Pamiętnik połykacza plomieni oraz Zapiski samotnika Druzusa. Lektura tych ostatnich zakończy niniejsze zadanie. Po opuszczeniu domostwa zauważysz też, że pies zniknął, ale będzie to już bez znaczenia.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.