Przyjacielska przysługa

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od Keiry Metz zaraz po ukończeniu misji Mysia wieża.

Eksploracja

Zachodnie Velen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Przyjacielska przysługa - Zachodnie Velen

1 - chata Keiry Metz.

2 - wieś Konary.

3 - Aleja Wisielców.

4 - rozbity wóz.

 

Opis

Keira Metz poprosi cię o jeszcze jedną, drobną przysługę. Zamówiła bardzo cenne narzędzia i składniki magiczne, jednak kurier do tej pory nie dotarł. Czarodziejka obawia się najgorszego, a że bardzo zależy jej na przesyłce, poprosi cię o zlokalizowanie dostawcy. Jeśli się zgodzisz, otrzymasz niniejsze zadanie.

Geralt stwierdzi, że jadąc do Keiry kurier musiał przejechać przez Konary (2). Poszukiwania najlepiej zacząć jednak od Alei Wisielców (3). Użyj wiedźmińskich zmysłów, a natkniesz się na ślady kół wozu. Idź za nimi. Po chwili trop mocno skręci w gęstwinę, co sprawia, że należy oczekiwać najgorszego. I faktycznie, nieopodal (4) odnajdziesz rozbity wóz oraz martwego kuriera, którym będzie zajadał się zgnilec (poz. 6). Pozbądź się trupojada i zabierz przesyłkę. Przeszukaj również zwłoki. Znajdziesz przy nich List zaginionego kupca, z którego będzie wynikało, że Keira zamówiła nie magiczne odczynniki, ale drogie wino i jedzenie... Za odnalezienie ładunku otrzymasz 25 PD.

Wracaj do czarodziejki. Możesz wyrazić zdziwienie zawartością paczki, ale Keira nie będzie chciała zdradzić tajemnicy. Przynajmniej na razie. Kobieta poprosi, abyś poczekał na zewnątrz, podczas gdy ona się "przygotuje". Tak też zrób.

Wkrótce Keira pojawi się na zewnątrz z białymi myszkami. Czarodziejka stwierdzi, że chciałaby się odrobinę zrelaksować i odegrać fragment jej ulubionej baśni, czyli Kopciuszka. Kobieta przemieni myszki w konie, a następnie poprosi cię, abyś tego wieczoru "został jej księciem". Jeśli się zgodzisz, Keira nałoży na was iluzję wytwornych ubrań. Następnie oboje wskoczycie na konie.

Czeka cię teraz mały wyścig, choć wcale nie musisz go wygrać. Tak jak w przypadku zwykłych zawodów konnych, drogę zobaczysz na mini-mapie. Po krótkiej przejażdżce dotrzecie na małą polanę w lesie. Tam odbędzie się romantyczna kolacja, w czasie której Geralt i Keira uczczą zdjęcie klątwy z Kłomnicy, po czym czarodziejka zasugeruje, że miałaby ochotę na coś więcej... Jeśli się ochoczo zgodzisz, czeka cię mała zabawa w chowanego. Używając wiedźmińskich zmysłów będziesz musiał odszukać Keirę, podążając szlakiem złożonym z fragmentów garderoby czarodziejki. Mały pościg zakończy się nad brzegiem jeziora, gdzie dojdzie do znacznie pikantniejszych scen, po których oboje będziecie obserwować gwiazdy. Jeśli odmówisz propozycji Keiry, od razu przejdziesz do momentu podziwiania gwiezdnych konstelacji.

Kilka godzin później obudzisz się na brzegu jeziora. Geralt stwierdzi, że Keira musiała rzucić na niego zaklęcie usypiające. Po co? Odpowiedź odnajdziesz na wprost: Kłomnica. Musisz sprawdzić, co knuje czarodziejka. Jest to już jednak przedmiotem kolejnego zadania - Dla dobra nauki.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.