Wyścigi: Wrońce

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy w Kasztelu Wrońce.

 

Opis

Mieszkańcy Kasztelu i okolic lubują się w konnych wyścigach. Jeśli i ty chcesz przetestować Płotkę, a przy tym zarobić trochę pieniędzy, udaj się w nocy na zachód od Kasztelu. Przy trakcie łączącym zamek z wsią Konary spotkasz Radka, który jest odpowiedzialny za organizowanie zawodów.

Zasady są banalnie proste. Ścigasz się na trakcie okalającym wieś Konary - dokładną drogę będziesz widzieć na mini-mapie. Jak tylko rozpocznie się bieg, musisz przejść do cwału, a zaraz potem do galopu. Oczywiście takie tempo zużywa wytrzymałość konia, ale Płotce powinno wystarczyć sił na niemal całą gonitwę. Możesz zaoszczędzić nieco sił klaczy przy zakręcie za wsią albo spróbować przyblokować rywala na dowolnym odcinku. Warto również pamiętać, że lepsze siodło wydłuży pasek wytrzymałości Płotki, dlatego w ostateczności możesz dokonać małego zakupu u Kwatermistrza w Kasztelu Wrońce.

W szranki możesz stanąć z trzema przeciwnikami. Są to:

  • Maciek Jąkała - w pojedynku z nim możesz postawić 50 koron. Za zwycięstwo zyskasz drugie tyle, 25 PD, dodatkowe 20 koron oraz Wyścigowe siodło.
  • Hans Żelazna-Rzyć - w pojedynku z nim możesz postawić 50 koron. Za zwycięstwo zyskasz drugie tyle, 25 PD, dodatkowe 30 koron oraz końskie juki.
  • Czarny Bogdan - w pojedynku z nim możesz postawić 50 koron. Za zwycięstwo zyskasz drugie tyle, 25 PD, dodatkowe 40 koron oraz klapy dla konia.

Zwycięstwo we wszystkich trzech wyścigach zakończy niniejsze zadanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.