Faroe

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Faroe

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Eksploracja - Faroe

1 - wieś Harviken (drogowskaz). Jest to jedyna "przyjazna" osada na Faroe. Znajdziesz tutaj kilka godnych uwagi miesjc i osób:

  • Kowal - posiada podstawowy oręż oraz materiały rzemieślnicze. Pomoże ci także w wykuwaniu przedmiotów na poziomie czeladnika. Chętnie zagra z tobą w Gwinta.
  • Karczmarz - możesz kupić u niego karty do Gwinta oraz trunki. Sam również chętnie zagra z tobą w karty.
  • Arena walk - pośród walczących spotkasz m.in. Einara, którego musisz pokonać w pięściarskim pojedynku w ramach zadania Wściekłe Pięści: Skellige.
  • Przystań - w razie potrzeby możesz skorzystać z cumującej tutaj łodzi.

2 - strzeżony skarb. Aby się do niego dostać, będziesz musiał pokonać pojedynczego cyklopa (poz. 21), aczkolwiek twój pojedynek może również przyciągnąć uwagę fruwających w okolicy syren (poz. 13). Kufer z losowymi skarbami znajdziesz wewnątrz zrujnowanego domu.

3 - jaskinia. Zamieszkują ją dwa trolle: skalny (poz. 16) oraz lodowy (poz. 26). Możesz je pokonać dla zdobycia unikatowych alchemicznych ingrediencji, ponieważ w samej jaskini nie znajdziesz nic interesującego.

4 - Miejsce Mocy. Znajduję się na samym szczycie wzniesienia. Aktywując je, wzmocnisz tymczasowo Znak Yrden. Ponadto pierwsza aktywacja obelisku zapewni ci również dodatkowy punkt umiejętności do wykorzystania.

5 - zwłoki i jaskinia. Przy trupie mężczyzny odnajdziesz Liścik oraz Klucz z wytartym piórem. Przeczytanie korespondencji aktywuje zadanie Co kryje głębia.

6 - gniazdo potworów. Jaskinia położona jest na zboczu wzgórza, lecz wewnątrz niej ani w jej najbliższej okolicy nie natkniesz się na żadne bestie. Samą jaskinię warto jednak zwiedzić, ponieważ po zrobieniu sobie przejścia Znakiem Aard odkryjesz kufer, a w nim Schemat: Mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota. Zdobycie go jest częścią zadania Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV.

7 - wzgórze. Na jego szczycie znajdziesz niewielki krąg walk, a w jego centrum kobietę o imieniu Jutta an Dimun. Otrzymasz od niej zadanie Żelazna dziewica.

8 - kapliczka. Gdy się do niej zbliżysz, zauważysz jak kilku piratów (poz. 17) próbuje wyłudzić od strudzonego pielgrzyma opłatę za dostęp do świętego miejsca. Jeśli w zadaniu Po nitce do kłębka rozprawiłeś się z bandytami w Velen, korsarze rozpoznają cię i od razu zaatakują. W przeciwnym wypadku będziesz mógł ich przekupić, w rezultacie czego za 20 novigradzkich koron otrzymasz kilka PD, lub zagrozić im, co sprowokuje Skelligijczyków do walki. Koniec końców problem zostanie jednak rozwiązany, za co otrzymasz 50 PD, a szczęśliwy pielgrzym z chęcią opowie ci co nieco na temat Hemdalla.

9 - wieś Trottheim. Osada została opanowana przez piratów służących Hammondowi. Jeśli w zadaniu Po nitce do kłębka poznałeś miejsce jego kryjówki lub po prostu przypłyniesz do Trottheimu od strony morza, całe miasteczko rzuci ci się do gardła. Lepszym rozwiązaniem jest przybycie do wsi od wschodu lub zachodu, co pozwoli ci porozmawiać z piratami, a nawet otrzymać zadanie poboczne Szemrane interesy.

 

Warto dodać, że jeśli zabijesz wszystkich piratów z Trottheimu, w centrum wsi pojawi się drogowskaz, który umożliwi ci szybką podróż.

10 - leże potwora. Tutejszej jaskini strzeże spora grupa syren (poz. 13) oraz harpii (poz. 13), dlatego walka, choć nie należy do trudnych, może okazać się dość irytująca. Wewnątrz jaskini znajdziesz jednak kufer, który wynagrodzi ci cały twój wysiłek, bowiem skrywa on w sobie m.in. Schemat: Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu kota, Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu kota, Schemat: Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu kota oraz Schemat: Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu kota. Zdobycie w/w schematów jest niezbędne do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV.

11 - opancerzony krabopająk. Rezydujący tutaj potwór (poz. 26) nie należy do łatwych przeciwników, jednak pokonanie go zapewni ci dostęp do kilku unikatowych składników alchemicznych. Na szczęście bestia nie posiada żadnych "pomocników", dlatego z pomocą oleju przeciw insektoidom powinieneś dać sobie z nim radę.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.