Północne wyspy

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Północne wyspy

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Eksploracja - Północne wyspy

1 - ukryty skarb. Strzegą go 4 utopce (poz. 18). Kufer z losowymi łupami odnajdziesz na niewielkiej półce skalnej nieopodal brzegu wysepki.

2 - łupy wojenne. Kufry ze skarbami odnajdziesz wewnątrz zatopionego wraku. Wcześniej będziesz musiał jednak pokonać kilka echidn (poz. 16).

3 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty.

4 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty.

5 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty.

6 - Wyspa Snidhall. Kiedy się do niej zbliżysz, zobaczysz kłótnię między dwoma mężczyznami. W pewnym momencie jeden z nich dobędzie broni i postanowi zabić swojego rozmówcę. Uratuj ofiarę i porozmawiaj z nią, a uzyskasz zadanie poboczne Wolny duch.

7 - ukryty skarb. Kufer pozostawiono na samym szczycie wzniesienia. Sęk w tym, że znajduje się tam również leże archegryfa (poz. 48). Potwór jest prawdopodobnie najpotężniejszym potworem, z jakim przyjdzie ci się zmierzyć w podstawowej części Wiedźmina 3. Odradzam walkę z nim, dopóki poziom twojej postaci nie będzie przynajmniej zbliżony do poz. 40, lecz i wtedy oczekuj ciężkiej przeprawy. Wysmaruj miecz Wyśmienitym olejem przeciw drakonidom, zabezpiecz się Znakiem Quen i staraj się unikać ciosów przeciwnika, ponieważ niektóre z nich mogą okazać się śmiertelnie. Powoli, lecz konsekwentnie obniżaj pasek życia potwora, aż w końcu zadasz mu śmiertelny cios.

Po walce w gnieździe archegryfa odnajdziesz Zapiski sfrustrowanego wojownika oraz Klucz z trupią czaszką. Zapoznanie się z notatką aktywuje krótkie zadanie poboczne Skarb pechowca.

8 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty.

9 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty.

10 - ukryty skarb. Kufer zawierający losowe łupy znajduje się wewnątrz jednego z wraków. Zanim się jednak do niego dobierzesz, będziesz musiał uporać się z kilkoma echidnami (poz. 16).

11 - strzeżony skarb. Pilnującym kufra z losową zawartością okaże się bazyliszek (poz. 32), dlatego przygoruj się na trudną przeprawę. Bez Wyśmienitego oleju przeciw drakonidom lepiej się tutaj nie pokazywać.

12 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty. Spodziewaj się jednak, że łupów będzie pilnować kilka echidn (poz. 16).

13 - strzeżony skarb. Kufer z losowymi łupami znajdziesz na samym dnie zatoczki. Wcześniej będziesz musiał pokonać jednak kilka echidn (poz. 16).

14 - strzeżony skarb. Pozostawiony na wysepce kufer z kosztownościami okaże się pilnowany przez kilka utopców (poz. 18).

15 - łupy wojenne. Kufer z losowymi przedmiotami znajdziesz na dość dużej głębokości, blisko kadłubu wraku zatopionego statku. Zanim dobierzesz się do zawartości, będziesz musiał pozbyć się kilku utopców (poz. 18).

16 - strzeżony skarb. Kufer z losowymi łupami znajduje się na szczycie wzniesienia. Po drodze będziesz musiał zabić kilka echidn (poz. 16).

17 - strzeżony skarb. Kufer z kosztownościami odnajdziesz na malutkim szpłachetku lądu. Wokoło natkniesz się również na 3 utopce (poz. 18).

18 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty. W okolicy napotkasz również sporo echidn (poz. 13) oraz syren (poz. 19).

19 - strzeżony skarb. Kufer z losowymi łupami pozostawiono w centrum tej niewielkiej wysepki. Zanim jednak dobierzesz się do zawartości skrzyni, będziesz musiał pokonać kilka utopców (poz. 18).

20 - kontrabanda. W pływających pod wodą kufrach natrafisz na cenne, losowe przedmioty. W okolicy napotkasz również kilka echidn (poz. 16).

21 - ukryty skarb. Kufer z losowymi łupami został ukryty we wnętrzu wraku. Aby się do niego dostać, musisz wspiąć się na skarpę położoną nieco na północ od rozbitego okrętu i stamtąd przeskoczyć na jego pokład. Ostatnią przeszkodą okażą się drzwi do kajuty kapitańskiej, które bez problemu zniszczysz przy pomocy Znaku Aard.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.