Majątek rodzinny

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Poszukiwania - Majątek rodzinny - Ard Skellig

1 - wieś Fyresdal.

2 - karczma.

3 - wrak statku.

Wstęp

W południowej części wyspy Ard Skellig, a dokładnie na południowy-wschód od wsi Fyresdal (1), natrafisz na ruiny karczmy (2). Wewnątrz odnajdziesz m.in. kufer, a w nim List. Lektura dokumentu zainicjuje to zadanie.

 

Opis przejścia

W liście znajdziesz informację o majątku rodzinnym, który zatonął wraz ze statkiem u wybrzeży Ard Skellig. Wrak znajduje się przy skałach niemal dokładnie na południe od wsi Fyresdal (3). W okolicy możesz natknąć się na sporą liczbę syren (poz. 13), jednak kosztowności zawarte w odnalezionym przy statku kufrze powinny ci wynagrodzić ten trud. Kiedy zabierzesz ze skrzyni łupy, niniejsze zadanie dobiegnie końca.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.