Nie tylko dla orłów

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Spikeroog

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Poszukiwania - Nie tylko dla orłów - Spikeroog

1 - wieś Svorlag.

2 - zwłoki.

3 - skarb.

Wstęp

Na niewielkiej wysepce nieopodal Spikeroog natkniesz się na zwłoki (2), przy których znajdziesz Zapiski oraz Klucz z przyczepionym kółkiem. Lektura dokumentu zainicjuje niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Z zapisków zmarłego mężczyzny dowiesz się, że nieopodal ukryty jest skarb. Wedle piszącego miejsce ukrycia kosztowności wskazuje złamany maszt statku. Faktycznie, o rzut beretem od zwłok zauważysz rzeczony maszt, wskazujący na południowy-wschód. Zanurkuj w wodzie i użyj wiedźmińskich zmysłów, dzięki którym bez problemu powinieneś odnaleźć zatopiony skarb (3). W kufrze znajdziesz cenne, losowe łupy. Oczyszczenie skrytki zwieńczy to zadanie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.