Perły wybrzeża

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Poszukiwania - Perły wybrzeża - Ard Skellig

1 - latarnia morska na wyspie Eldberg.

2 - obóz bandytów.

3 - wrak.

Wstęp

Na wyspie Eldberg, nieco na południe od latarni morskiej (1), natrafisz na obóz bandytów (2). Kiedy ich pokonasz (poz. 13), przy ognisku odnajdziesz Niewysłany list. Jego lektura aktywuje niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Z dokumentu dowiesz się, że w okolicy znajduje się wrak okrętu, który skrywa w sobie wspaniałe skarby. Tutejszym korsarzom nie udało się jeszcze wyłowić łupów, a zważywszy na to, że właśnie ich zabiłeś, twoim moralnym obowiazkiem jest odnalezienie kufra z kosztownościami.

Wrak odnajdziesz w zatoczce nieco na wschód od obozu (3). Zanurz się w wodzie i użyj wiedźmińskich zmysłów - kufer z drogocennymi przedmiotami powinieneś zlokalizować bez większych problemów. W środku odnajdziesz stalowy miecz Inis oraz wiele innych, losowych przedmiotów. Oczyszczenie kufra ze skarbów zakończy to zadanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.