Bezimienny

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ogród Freyji

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Wątek główny - Bezimienny - Ogród Freyji

1 - główna brama ogrodu (zamknięta).

2 - drzewo.

3 - zamknięte przejście.

4 - środkowa śluza.

5 - dźwignie kontrolujace śluzy.

6 - studnia.

7 - leże Morkvarga. Możesz je odwiedzić w ramach pobocznej misji W wilczej skórze.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.

 

Opis przejścia

Kiedy wraz z Yennefer dotrzecie do Ogrodu Freyji, główna brama (1) okaże się zamknięta. Zaraz za kratami zobaczycie Morkvarga - potwora, o którym wspominały kapłanki Wielkiej Matki. Bestią na razie nie musisz się przejmować. Podążaj za Yen na blanki, a następnie w stronę rosnącego w centrum ogrodu drzewa (2). Tam odnajdziecie zwłoki, jednak Geralt szybko orzeknie, że nie mogą należeć do Tchórza. Czarodziejka nie będzie zbyt chętna do wejścia między "chaszcze", dlatego kolejnym etapem śledztwa będziesz musiał zająć się osobiście.

Użyj wiedźmińskich zmysłów, by odnaleźć ślady Tchórza. Te będą prowadzić naokoło ogrodu w kierunku północnym, aż do muru (3). Po drodze będziesz musiał uporać się ze sforą wilków, co jednak nie powinno stanowić dla ciebie problemu. Problemem okaże się za to zamknięte przejście. Wygląda na to, że aby kontynuować poszukiwania Tchórza, będziesz musiał obejść mur.

Udaj się zatem w kierunku wschodnim, a następnie północnym. Twoja droga będzie wiodła przez śluzę w kanale (4), która początkowo okaże się zamknięta. Otworzysz ją przy pomocy dźwigni sterujących (5). Jak działają? Otóż na terenie kanału znajdują się trzy śluzy. Lewa dźwignia służy do otwarcia obecnie wybranej śluzy, natomiast prawa do zamknięcia obecnej śluzy i przełączenia mechanizmu na śluzę znajdującą się obok. Chcąc otworzyć środkową śluzę, musisz zatem "przełączać" śluzy prawą dźwignią, aż ta środkowa stanie się tą "wybraną", a następnie użyć dźwigni po lewej, aby podnieść jej bramę.

Po przejściu przez środkową śluzę (4) uzyskasz dostęp do zamkniętej wcześniej części ogrodu i odnajdziesz kolejne ślady Tchórza. Te zaprowadzą cię do studni (6). Wskocz do niej, a znajdziesz się w niewielkiej jaskini. Idź w jedynym możliwym kierunku, a po chwili natkniesz się na zwłoki Tchórza. To fatalna wiadomość, jednak kiedy powiadomisz Yen o swoim znalezisku, ta nakaże ci przynieść trupa pod drzewo. Cóż poradzić - Geralt nie odmówi swojej towarzyszcze. Martwy wojownik automatycznie trafi pod badawczy wzrok twojej towarzyszki, a ty uzyskasz 200 PD oraz Długi miecz ze Spikeroog.

Po co to wszystko? Otóż Yennefer postanowiła użyć czarnej magii, by przywrócić Tchórza do życia i wydobyć od niego niezbędne informacje. Możesz odwodzić ją od tego pomysłu, ale na nic się to nie zda. Wojownik, którego przed śmiercią zwali Skjallem, bynajmniej nie będzie chciał współpracować, jednakże Yen uda się w końcu złamać jego wolę. Nieświeży Skelligijczyk wyzna, że Ciri przybyła do Lofoten poważnie ranna wraz z zamaskowanym towarzyszem. Ten pozostawił ją we wsi, by wydobrzała, a następnie udała się do Skały Topielców. Uzyskanie tych informacji zwieńczy niniejsze zadanie, ponieważ dalsza część rozmowy zamieni się w realną wizję i będzie kontynuowana w ramach misji Cisza przed burzą.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.