Echa przeszłości

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Wątek główny - Echa przeszłości - Ard Skellig

1 - obóz druidów.

2 - Yennefer (po rozmowie z Myszoworem).

3 - wizja Ciri #1.

4 - wizja Ciri #2.

5 - wizja Ciri #3.

6 - wizja Ciri #4.

7 - szczątki.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Umarł król, niech żyje król.

 

Opis przejścia

Twoim kolejnym celem jest zbadanie miejsca magicznego Kataklizmu, który miał miejsce we wschodniej części wyspy Ard Skellig. Udaj się do obozowiska druidów (1), w którym zastaniesz Yennefer oraz gospodarzy tego miejsca, z hierofantem Myszoworem na czele. Ten ostatni bynajmniej nie będzie zachwycony faktem, że wraz z czarodziejką wykradliście Maskę Uroborosa. W toku dalszej rozmowy możesz poznać jej legendę, a także dowiedzieć się, że artefakt pozwala zajrzeć w przeszłość - a przynajmniej tak domniemają druidzi. W międzyczasie Yen oddali się od obozu, co spostrzeżecie dopiero w momencie nowego wybuchu mocy. Najwyraźniej twoja towarzyszka niepostrzeżenie użyła Maski! Biegnij jej na spotkanie (2). Myszowór oraz jego druidzi ruszą zaraz za tobą.

Na miejsce dotrzesz jednak sam. Pomóż Yennefer rozprawić się z mglakiem, który nie powinien stanowić dla ciebie większego wyzwania. Po walce czarodziejka zdradzi, że Maska istotnie potrafi odsłaniać fragmenty przeszłości, ale tylko w konkretnych miejscach. To oznacza, że musicie wybrać się na mały rekonesans po zniszczonym lesie i odszukać ślady Ciri. Yen odda ci Maskę Uroborosa, a następnie zaprowadzi do czterech takich miejsc (3, 4, 5, 6). W każdym z nich, po uporaniu się z mglakami i założeniu artefaktu, który automatycznie stanie się teraz twoim "podręcznym" przedmiotem, zobaczysz "echa" przeszłości Wiedźminki. Ujrzysz zatem, jak twoja podopieczna wraz z tajemniczym jegomościem wyłaniają się z portalu, walczą, doprowadzając do potężnej eksplozji, następnie jak Ciri zostaje ranna i ucieka przez portal, by w ostatniej wizji ujrzeć towarzysza Ciri pokonującego nieznanego przeciwnika i znikającego w kolejnym portalu.

Kiedy ostatnia wizja dobiegnie końca (6), będziesz mógł porozmawiać o wszystkim z Yennefer. Czarodziejce uda się sprawdzić, że oba portale prowadziły do Velen, choć w zupełnie różne miejsca. Wówczas rozmowę przerwie wam Myszowór. Arcydruid nadal będzie wściekły na Yennefer, ale chętnie posłucha o tym, co udało się wam ustalić. Na końcu wspólnie uznacie, że warto byłoby odszukać szczątki pokonanego wojownika. Znajdziecie je przygniecione drzewem (7), które Yen z łatwością usunie. Geralt nie będzie miał wątpliwości - "zdezintegrowany" napastnik był wojownikiem Dzikiego Gonu. Wówczas Myszowór przypomni sobie, że upiorny orszak najechał niedawno na wyspę Hindarsfjall. Wspólnie z Yennefer uznacie, że jest to trop warty sprawdzenia. Możesz udać się tam od razu przy pomocy teleportu, który otworzy Yen, lub dotrzeć tam na własną rękę. Tak czy owak niniejsze zadanie zostanie zaliczone, a na twoje konto wpłynie 500 PD. Od razu otrzymasz również nową misję - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.