Zlecenie: Zaginiony narzeczony

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Spikeroog

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Zaginiony narzeczony - Spikeroog

1 - tablica ogłoszeń we wsi Svorlag.

2 - Kevan.

3 - Britt.

4 - wejście do jaskini Meluzyny.

Jaskinia Meluzyny

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Zaginiony narzeczony - Jaskinia Meluzyny

4 - wyjście na wybrzeże Spikeroog.

5 - skalna półka. Kiedy się na nią wespniesz, to po krótkim spacerze odkryjesz szkielet, a przy nim List do Ingeborgi Kalebsdotter oraz Schemat: Kusza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.

6 - posąg Meluzyny.

7 - wyjście wiodące do gniazda Meluzyny.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz, kiedy przeczytasz jeden z anonsów na tablicy ogłoszeń (1) we wsi Svorlag na wyspie Spikeroog.

 

Opis przejścia

Z ogłoszenia dowiesz się, że Kevan, jeden z mieszkańców wsi Svorlag, jest gotów wynagrodzić tego, kto odnajdzie Nilsa, narzeczonego jego siostry. Kiedy spotkasz się ze zleceniodawcą (2), ten będzie nieco zaskoczony, że ktokolwiek zdecydował się podjąć poszukiwań, jednak udzieli ci wszystkich niezbędnych informacji. Zdaniem Kevana Nils zwyczajnie przestraszył się ślubu i postanowić uciec z wyspy z inną kobietą, choć jego siostra Britt cały czas zarzeka się, że jej narzeczonego porwał potwór. Wynegocjuj z Kevanem stawkę za zlecenie, a następnie udaj się na spotkanie z jego siostrą.

Britt spotkasz na klifach na północ od Svorlagu (3). Dziewczyna powie ci, że jej ukochany został porwany przez bestię o "ogromnych skrzydłach" i zabrany w stronę jaskiń znajdujących się na południowo-zachodnim krańcu wyspy. Britt bez cienia wątpliwości stwierdzi, że jeszcze w czasie lotu Nils żył, ale... od tamtego feralnego dnia minęło już sporo czasu. Obiecaj zrozpaczonej Skelligijce, że sprawdzisz wspomniane przez nią jaskinie, po czym ruszaj we wskazane miejsce (4).

Wewnątrz jaskini napotkasz kilka utopców (poz. 18), ślady "dużej" syreny oraz łuski nietypowego koloru. Mniej więcej w centralnej części jaskini odnajdziesz ogromny posąg (6). Kiedy go zbadasz wiedźmińskimi zmysłami, Geralt dojdzie do wniosku, że przedstawia on zapewne panią tego miejsca - ogromną echidnę zwaną Meluzyną. Poczynienie tej obserwacji zapewni ci 25 PD.

W końcu dotrzesz do wylotu jaskini. Wespnij się po kilku kamiennych "stopniach", a znajdziesz się na półce skalnej, na której znajdziesz ciało nieżywego Nilsa. Kiedy je zbadasz, na miejscu pojawi się Meluzyna. Walka z nią przypomina typową potyczkę z syrenami: ściągaj przeciwniczkę na ziemię znakiem Aard lub przy pomocy kuszy, a następnie zadawaj szybkie ataki srebrnym mieczem. Kiedy potwór zginie, pozostawi po sobie m.in. trofeum z echidny, mutagen z echidny, levelowaną wersję Spodni zabójcy oraz szereg innych łupów.

Wróć do Kevana (2) i pokaż mu zdobyte trofeum. Otrzymasz wynegocjowaną kwotę i 250 PD. Ponadto zleceniodawca poprosi cię, abyś osobiście przekazał Britt smutną wiadomość. Zgódź się i ponownie spotkaj się z dziewczyną na klifach (3). Niedoszła małżonka Nilsa postanowi wynagrodzić twój trud dodatkowym mieszkiem. Możesz go przyjąć i uzyskać 25 novigradzkich koron oraz 20 PD lub odmówić, wskutek czego na twoje konto wpłynie 25 PD. Po zakończeniu rozmowy z Britt niniejsze zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.