Kredyt zaufania

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Kredyt zaufania - Ard Skellig

1 - Johann Boner vel Skelligijczyk (pierwsze spotkanie).

2 - Johann Boner vel Skelligijczyk (drugie spotkanie).

3 - Johann Boner vel Skelligijczyk (trzecie spotkanie).

Wstęp

Podczas wędrówki po porcie pod Kaer Trolde (1) zaczepi cię pewien Skelligijczyk i poprosi o wsparcie. Rozmowa z nim zainicjuje niniejsze zadanie. Warto jednak zaznaczyć, że nawet po udzieleniu pomocy nie uzyskasz wpisu do dziennika - stanie się to dopiero po całkowitym zakończeniu misji.

 

Opis przejścia

Napotkany Skelligijczyk przedstawi się jako Johann Boner i poprosi o 150 novigradzkich koron pożyczki, które pomogłyby mu wrócić do domu. Jeśli udzielisz mu pomocy, mężczyzna odejdzie. Wkrótce spotkasz go jednak przy kramie kupieckim na południe od Kaer Trolde (2). Wówczas Skelligijczyk będzie udawał wędrownego cyrkowca. Kiedy go zdemaskujesz, przyzna się do oszustwa, ale obieca, że jeśli nie wydasz go ludziom jarla, zwróci ci dług z nawiązką. Możesz zatem:

  • Przyjąć propozycję. Otrzymasz 20 novigradzkich koron zadatku i zadanie będzie kontynuowane.
  • Odrzucić propozycję. W takim wypadku oszust zaatakuje cię i będziesz musiał go zabić, a po walce zadanie zostanie zakończone.

Jeśli dasz Bonerowi drugą szansę, dzień później spotkasz go we wsi Fyresdal (3). Cierpliwość się opłaci - Skelligijczyk zapłaci ci 200 novigradzkich koron, a w dodatku otrzymasz jeszcze 50 PD. Całkiem niezły układ, prawda?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.