Smutna historia braci Grossbart

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Smutna historia braci Grossbart - Ard Skellig

1 - Djenge Frett we wsi Blandare.

2 - wejście do groty.

Grota

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Smutna historia braci Grossbart - Grota

2 - wyjście na zewnątrz.

3 - Djenge Frett.

4 - bracia Grossbart.

5 - kufer. W środku znajdziesz Schemat: Ulepszona zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, który jest niezbędny do ukonczenia pobocznej misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I.

Wstęp

We wsi Blandare na wyspie Ard Skellig spotkasz niejakiego Djenge Fretta (1). Rozmowa z nim zainicjuje to zadanie.

 

Opis przejścia

Skelligijczyk, który okaże się być łowcą nagród, przestrzeże cię przed braćmi Grossbart - trójką morderców i gwałcicieli, którzy ukrywają się gdzieś na południu Ard Skellig. Jeśli miałeś okazję ich już spotkać i zabić, Frett poprosi cię o podanie miejsca, w którym znajdują się ich ciała. Kiedy to zrobisz, uzyskasz 20 novigradzkich koron oraz 50 PD, lecz w twoim dzienniku nie pojawi się żadna wzmianka o zadaniu. W przeciwnym wypadku łowca nagród zaproponuje ci wspólne polowanie na bandytów. Bez względu na twoją odpowiedź Frett pożegna się z tobą, wyrażając nadzieję, że jeszcze się spotkacie.

Tytułowi bracia ukrywają się w grocie znajdującej się przy południowo-wschodnim wybrzeżu wyspy (2). W środku spotkasz Djenge Fretta (3), który ponownie zapyta cię, czy nie zechciałbyś pomóc mu w zabiciu bandytów. Zgódź się - w przeciwnym wypadku prędzej czy później misja zakończy się niepowodzeniem, a ty nie otrzymasz żadnej nagrody.

Bracia Grossbart (poz. 26) będą rezydować w dużej pieczarze nieopodal (4) miejsca spotkania z Frettem. Z pomocą łowcy nagród pokonanie bandytów nie powinno nastręczyć ci trudności. Uważaj jedynie na pasek zdrowia twojego towarzysza. Jeśli Frett zginie w czasie walki, misja zakończy się niepowodzeniem!

Jeżeli łowca nagród przetrwa potyczkę, podziękuje ci za pomoc i wypłaci 50 novigradzkich koron nagrody. Otrzymasz również 25 PD. Zanim jednak opuścisz grotę, koniecznie przejrzyj zrabowane przez braci Grossbart łupy. Wśród nich znajdziesz m.in. Schemat: Ulepszona zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (5), którego zdobycie jest jednym z celów zadania pobocznego Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.