Szlak bohaterów

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

An Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Szlak bohaterów - An Skellig

1 - Skelligijki we wsi Urialla.

2 - Gunnar.

3 - Zamek Tuirseach. Wejście do ruin jest całkowicie opcjonalne, jednak warto je odwiedzić w związku z innym zadaniem pobocznym - Poszukiwania: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia.

4 - szczyt Kła Yngvara. Znajdziesz tutaj Dowód Ukończenia Próby Zręczności, a także Miejsce Mocy, które pozwoli ci wzmocnić tymczasowo Znak Quen. Ponadto pierwsza aktywacja obelisku zapewni ci również dodatkowy punkt umiejętności do wykorzystania.

5 - wejście do jaskini (A).

7 - wyjście z jaskini (B).

9 - wyjście z jaskini (C).

Jaskinia

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Szlak bohaterów - Jaskinia

5 - wyjście na zewnątrz (A).

6 - dwa gargulce (poz. 13).

7 - wyjście na zewnątrz (B).

8 - kufer. Znajdziesz go pod wodą. W środku umieszono Dowód przejścia Szlaku wojowników.

9 - wyjście na zewnątrz (C).

Wstęp

Przechodząc przez wieś Uriallę na An Skellig, możesz podsłuchać dwie kobiety (1) rozmawiające o czymś nazywanym Szlakiem bohaterów. Kiedy poprosisz je o wyjawienie szczegółów, Skelligijki powiedzą ci, że jest to próba, jaką musi przejść każdy tutejszy mężczyzna przed staniem się wojownikiem; po więcej informacji zostaniesz odesłany do Gunnara (2). Opcjonalnie możesz udać się bezpośrednio do niego. Rozmowa z nim i zaakceptowanie wyzwania zainicjuje to zadanie.

Warto zaznaczyć, że możliwość wykonania tego zadania pojawi się dopiero po ukończeniu misji Wieża znikąd.

 

Opis przejścia

Gunnar z chęcią opisze ci Szlak bohaterów. Składa się on z dwóch części. W pierwszym etapie kandydat na wojownika musi wspiąć się na najwyższy szczyt na wyspie, którym jest Kieł Yngvara, i zabrać stamtąd czerwoną chustę. Po tym nastąpi drugi etap, który wymaga zejścia do miejscowego kompleksu zatopionych jaskiń i przepłynięcia go, zdobywajac przy tym kolejny dowód ukończenia próby. Jaki? Tego Gunnar nie zamierza nikomu zdradzać.

Oczywiście aby kontynuować zadanie, musisz zignorować ostrzeżenia Skelligijczyka i oznajmić mu, że chcesz podjąć się wyzwania. Następnie twoim celem stanie się dotarcie na szczyt Kła Yngvara (4). Na swojej drodze napotkasz wiele harpii (poz. 7) oraz syren (poz. 13), które jednak nie powinny stanowić wielkiego wyzwania. O wiele trudniejsze może okazać się poruszanie po stromych zboczach i przeskakiwanie rozpadlin - w niektórych miejscach musisz po prostu wziąć rozpęd i idealnie wymierzyć skok. Zapisuj grę często i powoli wspinaj się do celu. Na szczycie góry natkniesz się na Miejsce Mocy, kufer z losowymi łupami, a także niezbędny do ukończenia misji Dowód ukończenia Próby Zręczności. Ten ostatni koniecznie zabierz; otrzymasz za to 50 PD.

Twoim kolejnym celem będzie zejście do pobliskiej jaskini (5). Najlepiej po prostu kontynuować wędrówkę drogą wiodącą na zachód, a następnie "zaślizgnąć" się po stoku. Jest to znakomita okazja, by zdobyć Osiągnięcie Sporty ekstremalne z dodatku Serca z kamienia, który wymaga nieprzerwanego ślizgu przez co najmniej 10 sekund.

Wewnątrz jaskini czeka cię sporo pływania - i to długimi, w pełni zalanymi korytarzami, dlatego eliksir zwany Orką będzie jak znalazł. Płyń cały czas przed siebie, możliwie jak najczęściej korzystając z okazji do wynurzenia się i zaczerpnięcia oddechu. Możesz odwiedzić boczną jaskinię (6) i rozprawić się z parą gargulców (poz. 13), jednak nie uzyskasz dzięki temu żadnych szczególnych korzyści. Twoim ostatecznym celem będzie dopłynięcie do leżącego na dnie jednej z pieczar kufra (8), wewnątrz którego znajdziesz Dowód przejścia Szlaku wojowników. Zabierz go i ruszaj do wyjścia z jaskini (9).

Na koniec wróć do Gunnara. Skelligijczyk będzie pod ogromnym wrażeniem twojego wyczynu i bez szemrania wypłaci ci nagrodę: Schemat: Rękawice szturmowca, levelowaną wersję Napierśnika z Mag Deira, 5 szt. szytnaćców i 2 szt. wzmocnionej skóry. Otrzymasz również 50 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.