P?aszcze

Przewodnik gry Baldur's Gate

Płaszcz Algernona

Płaszcz Algernona

Płaszcz Algernona jest magiczny i wygląda, jakby jaśniał wewnętrznym światłem.

PARAMETRY:

Charyzma: +2
Waga: 3
Gdzie?: Płaszcz jest w posiadaniu Algernona przebywającego na piętrze "Gospody Feldeposta" W Beregoście. Możesz go zdobyć używając kradzieży kieszonkowej lub zabijając Algernona.

Płaszcz Baldurana

Płaszcz Baldurana

Ten płaszcz nosił ponoć Balduran, założyciel Wrót Baldura. Choć nigdy nie użyto go w trakcie walki, zapewnia ponoć ochronę godną największego przywódcy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +1
Rzuty obronne: +1
Niewrażliwość na magię: 25%
Waga: 3
Gdzie?: Dostaniesz go od Quenash w trakcie wykonywania zadania dla Degrodela.

Płaszcz Niewykrywalności: Szept Ciszy

Płaszcz Niewykrywalności: Szept Ciszy

Ten płaszcz stworzył ponoć członek rodu największych włamywaczy, którzy przemierzali mrok. Wszystko wskazuje na to, że przedmiot okazał się niezwykle przydatny. Nie istnieją żadne zapiski dotyczące poprzednich właścicieli.

PARAMETRY:

Specjalne: uniemożliwia magiczne wykrywanie, takie jak wykrycie niewidzialności czy magiczne poszukiwania
Waga: 3
Gdzie?: Ma go jeden z tasloi, które odnajdziesz w Kniei Otulisko.

Płaszcz Nimfy

Płaszcz Nimfy

Słynny płaszcz nimfy jest znany ze zdolności zwiększania Charyzmy nawet najmniej wygadanemu krasnoludowi. Pewna szlachetnie urodzona dama z Cormyru mając nadzieje, że jej polityczne małżeństwo stanie się bardziej przyjemne, zakupiła za bajońskie sumy dwa takie płaszcze. Jeden dla siebie i jeden dla swojego męża.

PARAMETRY:

Charyzma: +2
Waga: 3
Gdzie?: Możesz go wymienić w "Czarodziejskich Rozmaitościach" za 100 szt. złota i pukiel włosów nimfy, który z kolei dostaniesz w trakcie wykonywania questa dla Ramazitha.

Płaszcz Ochrony +1

Płaszcz Ochrony +1

Jest to zwykły płaszcz, który został obdarzony niewielkimi magicznymi właściwościami, poprawiającymi klasę pancerza oraz rzuty obronne właściciela. Jest doskonały dla magów i innych, którzy nie mogą nosić cięższych, bardziej ograniczających typów pancerza.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +1
Rzuty obronne: +1
Waga: 3
Gdzie?: Jest w domu Wenrica, wieśniaka mieszkającego na nawiedzonej farmie; znajdziesz go na szafce w domu Nemphre, nekromantki z południowo-wschodnich Wrót Baldura; jest w posiadłości Entara Srebrnej tarczy w północno-zachodnich Wrotach Baldura; jest na drugim poziomie Wieży Durlaga; jest na statku Baldurana.

Płaszcz Ochrony +2: Tarcza Ducha

Płaszcz Ochrony +2: Tarcza Ducha

Powiadają, iż w płaszczu tym skupia się duchowa energia chroniąca noszącą go osobę. Nieustannie powracają plotki głoszące, że w szacie tej uwięziony jest wampir, nie można jednak tego udowodnić nie niszcząc przedmiotu.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +2
Rzuty obronne: +2
Waga: 3
Gdzie?: Jest schowany w jednym z sarkofagów w katakumbach pod Candlekeep.

Płaszcz Przesunięcia

Płaszcz Przesunięcia

Płaszcz przesunięcia jest magicznym przedmiotem, który wywołuje subtelne przesunięcia wizerunku właściciela. Pozwala przesunąć go o 15 centymetrów w każdą stronę. Poza tym, że jest bardzo użyteczny podczas walki, wywołuje wytrzeszcz oczu u przyjaciół z drużyny.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +4 przeciwko broni miotanej
Rzuty obronne: +2
Waga: 3
Gdzie?: Jest do kupienia u szynkarza w Brodzie Ulgotha.

Płaszcz Shandalara

Płaszcz Shandalara

Ten płaszcz został ukradziony Shandalarowi przez arcyczarownicę Semię, zapewne dla potężnej magii, która została wpleciona w jego tkaninę. Tajemnicą jednak pozostaje dalszy los Semii oraz to, w jaki sposób ten płaszcz mógł się znaleźć w twoim posiadaniu - i mało prawdopodobne jest jej wyjaśnienie. Podobnie jak dokładna natura magiczna płaszcza, która oparłaby się badaniu przez nawet najpotężniejszych magów.

PARAMETRY:

Może używać: Shandalar
Waga: 3
Gdzie?: Jest w posiadaniu Dezkiela.

Płaszcz Wilka: Pomyłka Relaira

Płaszcz Wilka

W stworzeniu tego magicznego płaszcza kryje się nuta ironii. Relair był czarodziejem, który przeceniał swą zdolność kontrolowania magii. Tworząc płaszcz przypadkowo zesłał na siebie klątwę likantropii. Nosząca szatę osoba może zmieniać swą postać kiedy tylko sobie zażyczy. Relair nie miał tyle szczęścia.

PARAMETRY:

Specjalne: zmiana w wilka w dowolnej chwili
Waga: 3
Gdzie?: Znajdziesz go w jaskini położonej niedaleko latarni morskiej.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.