Proce i pociski

Przewodnik gry Baldur's Gate

Proca

Proca

Proce istnieją od początków zapisywanej historii. Są wykonywane ze skóry lub rzemienia, zakończonego woreczkiem, w który wkłada się pocisk. Procarz chwyta oba końce rzemienia i kręci procą ponad swoją głową. Kiedy zostaje osiągnięta największa szybkość, puszcza jeden ze sznurków kierując pocisk w cel.

PARAMETRY:

Waga: 0
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: broń strzelecka
Typ broni: jednoręczna
Nie może używać:
Gdzie?: różne miejsca

Proca +1

Proca +1

Proce istnieją od początków zapisywanej historii. Wykonuje się je ze skóry lub rzemienia, zakończonego woreczkiem, w który wkłada się pocisk. Procarz chwyta oba końce rzemienia i kręci procą ponad swoją głową. Kiedy zostaje osiągnięta największa szybkość, puszcza jeden ze sznurków kierując pocisk w cel.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1 (pociski)
TraK0: +1
Waga: 0
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: broń strzelecka
Typ broni: jednoręczna
Nie może używać:
Gdzie?: różne miejsca

Proca +3: Arli Zguba Smoków

Proca +3: Arli Zguba Smoków

Nikt lepiej od niziołków nie zna wartości dobrze wypuszczonego kamienia, gdy dochodzi do walki z większym przeciwnikiem. Ta konkretna broń była własnością młodej kobiety o imieniu Arla Pewna Stopa, jednej z nielicznych przedstawicieli małego ludu, którzy opuścili rodzinne wioski w poszukiwaniu przygód. Legenda opowiada, jak maleńka Arla używając tej procy zgruchotała dobrze zaostrzonym kamieniem czaszkę zielonego smoka w locie. Jednak ta sama legenda, głoszona w innej karczmie umieszcza kamień dokładnie w zadku potwora z efektem bardziej humorystycznym niż śmiertelnym. Wydaje się, że niziołki przedkładają zabawę ponad śmiercionośną celność, gdy słuchają; opowieści ze swej historii.

PARAMETRY:

Obrażenia: +3 (pociski)
TraK0: +3
Waga: 0
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: broń strzelecka
Typ broni: jednoręczna
Nie może używać:
Gdzie?: Jest na ostatnim poziomie Wieży Durlaga.


Pocisk

Pocisk

Pocisk jest zwykłym, okrągłym, dobrze wyważonym kamieniem.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k4 +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: proca
Gdzie?: różne miejsca

Pocisk +1

Pocisk +1

Magia sprawia, że te pociski są lżejsze i lepiej wyważone niż zwykłe.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k4 +2
TraK0: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: proca
Gdzie?: różne miejsca

Pocisk +2

Pocisk +2

Magia sprawia, że te pociski są lżejsze i lepiej wyważone niż zwykłe.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k4 +3
TraK0: +2
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: proca
Gdzie?: różne miejsca


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.