Rękawice Biegłości: Drugie Zbrojne Ramię Xarrnousa
Chyba najsłynniejszym posiadaczem tych rękawic był najemnik imieniem Xarrnous. Specjalizował się on w szmuglu, a czasem pożyczał te rękawice klientom, którzy z nim podróżowali. Jego zdaniem drugie zbrojne ramię zawsze mogło się przydać.
PARAMETRY:
TraK0: +1
Waga: 2
Gdzie?: Nosi je ogr Larze, którego spotkasz w "Spłonionej Syrenie" w północno-wschodniej dzielnicy Wrót Baldura; leżą w skrzyni obok Domu Pani Wód w dokach Wrót Baldura.
Rękawice Mistrzostwa: Dziedzictwo Mistrzów
Te rękawice - poszukiwane przez młodych wojowników - były niegdyś własnością królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki w starciu. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają ona umiejętności, ale nie mądrość.
PARAMETRY:
TraK0: +1
Obrażenia: +2
Waga: 1
Gdzie?: Ma je na sobie Meilum, którego spotkasz w okolicy Mostu Firewine.
Rękawice Niezdarności: Elandera Rękawice Przemieszczenia
Porywczy Elander opracował te przeklęte rękawice z myślą o pokonaniu rywala. Na nieszczęście zwróciły się one przeciwko niemu, kiedy pomylił je z inną parą.
PARAMETRY:
TraK0: -10
Zręczność: -2
Specjalne:
- Można zdjąć jedynie po rzuceniu czaru Zdjęcie Klątwy
Waga: 2
Gdzie?: Ma je na sobie Bassilus.
Rękawice Pętania
Te bransolety wyglądają jak Bransolety Specjalizacji, jednak kiedy się je założy nie pozwalają rozłączyć nadgarstków, co bardzo utrudnia posługiwanie się bronią i rzucanie czarów. Mroczne elfy często dają te bransolety jako nagrodę za wykonanie jakiegoś zadania. Obdarowana osoba zakłada je myśląc, że jest to potężny magiczny przedmiot. Wtedy mroczne elfy dla zabawy przyzywają kolczaste koszmary.
PARAMETRY:
TraK0: -5
Zadawane obrażenia: -5
Specjalne:
- 75% szansa niepowodzenia rzucanego czaru
Waga: 1
Gdzie?: Są w skrzyni na statku Baldurana.
Rękawice Siły Ogra: Ręce Takkoka
Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.
PARAMETRY:
Siła: wzrost do 18/00
Waga: 2
Nie może używać: Złodziej, Mag
Gdzie?: Ma je na sobie Desreta, z którą przyjdzie ci walczyć w "Pochyłej Latarni" w dokach.
Rękawice Zręczności: Zwinne Ręce
Te rękawice stworzono w Kara-Tur z myślą o mistrzach sztuk walki, których potęgę miały zwiększyć. Niezbyt szczegółowe legendy powiadają o wielu mistrzach z dalekiego wschodu, którzy podczas podróży przynieśli ze sobą te przedmioty.
PARAMETRY:
Zręczność: wzrost do 18
Waga: 2
Gdzie?: Ma je na sobie Hairtooth.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!