Szata Łotrzyka
Te ukochane przez złodziei-magów szaty łotrzyka zostały tak zaczarowane, by nosząca je osoba była chroniona przed ostrzami i truciznami, które często spotyka się w mrocznych alejkach. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom siecznym
Rzuty obronne: +1 przeciw śmiertelnej magii
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Zordral; ma ją na sobie Carsa, którą spotkasz w okolicy Mostu Firewine; nosi ją Yago mieszkający w "Pochyłej Latarni", w dokach Wrót Baldura; ma ją na sobie Ragefast, mieszkający w zachodnich Wrotach; nosi ją także Ramazith, czarodziej zamieszkujący wieżę nieopodal Pałacu Książąt.
Szata Łowcy Przygód
Te szaty sporządzono specjalnie z myślą o potrzebach magów poszukujących przygód. Chronią one nie tylko przed wszelkiego rodzaju miażdżącymi obrażeniami, ale także przed petryfikującym spojrzeniem bazyliszka i polimorfującymi mocami rywali. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, szatę poszukiwacza przygód mogą nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom miażdżącym
Rzuty obronne: +1 przeciw petryfikacji/polimorfii
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Mutamin;nosi ja Hareishan, mag rezydujacy na drugim poziomie kopalni w Kniei Otulisko; nosi je jeden z członków Młociarzy z Podgórza, z którymi zmierzysz się w "Hełmie i Płaszczu" w północno-zachodnich Wrotach Baldura.
Szata Ochrony przed Chłodem
Magiczne szaty ochrony przed chłodem są dość rozpowszechnione po Wybrzeżu Mieczy, szczególnie wśród podróżników wędrujących na północ, ku Neverwinter i Dolinie Lodowego Wichru. Wielu młodych magów otrzymuje je w darze od swych mistrzów, jako nagrodę za ukończenie pierwszych pięciu lat nauki. Szaty te - podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Ochrona przed chłodem: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Noszą ją Lasala i Brendan, Czerwoni Magowie ukrywający się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją na sobie Arkushule, wróżbitka którą spotkasz nieopodal latarni morskiej; ma ją jeden z magów z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją także Cythandria, czarodziejka, której będziesz musiał się pozbyć po powrocie do Wrót Baldura.
Szata Ochrony przed Elektrycznością
Magiczne szaty ochrony przed elektrycznością są rzadsze od swych kuzynów, a można nawet powiedzieć, że bardzo rzadkie. Niektóre z nich noszą paranoicy pragnący zabezpieczyć się podczas burzy. Wielu jednak magów również chroni się nimi przed intrygami swych braci. Szaty te - podobnie w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Ochrona przed elektrycznością: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Nosi ją Denak, jeden z Czerwonych Magów ukrywających się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją także na sobie Helshara, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura; ma ją jeden z magów z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją Sunin, mag, zamieszkujący południowo-zachodnią część Wrót Baldura.
Szata Ochrony przed Ogniem
Niezwykła zmienność magicznej energii sprawia, że magiczne szaty ochrony przed ogniem są rozpowszechnione pośród młodych uczniów i ich mistrzów. Podobnie jak w przypadku innych szat tego rodzaju, i te mogą nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Ochrona przed ogniem: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Jemby; nosi ją Diana, jedna z Czerwonych Magów ukrywających się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją także na sobie Ithmera, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura; mają je dwaj magowie z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją Gervisse, mag, którego musisz pozbyć się, aby pomóc Laercie i Louise.
Szata Wędrowcy
Te magiczne szaty są idealne dla wędrujących z miasta do miasta magów. Zapewniają one ochronę przed strzałami bandytów i tymi zawistnymi złodziejami-magami, którzy kryją się w krzakach ze "śmierdzącą chmurą". Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.
PARAMETRY:
Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom strzeleckim
Rzuty obronne: +1 przeciw zionięciom
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Natsha mieszkająca na trzecim poziomie kopalni w Knei Otulisko; nosi ją również Davaeorn rezydujący w tejże kopalni poziom niżej; ma ją także na sobie Delorna, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura.
Szata Złego Arcymaga
Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed wszystkimi fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o złym charakterze.
PARAMETRY:
Klasa Pancerza: 5
Niewrażliwość na magię: 5%
Rzuty obronne: +1
Waga: 6
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec) o złym charakterze
Gdzie?: Ma ją na sobie Davaeorn, mag, z którym zmierzysz się na czwartym poziomie kopalni w Kniei Otulisko.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!