Szaty

Przewodnik gry Baldur's Gate

Szata Łotrzyka

Szata Łotrzyka

Te ukochane przez złodziei-magów szaty łotrzyka zostały tak zaczarowane, by nosząca je osoba była chroniona przed ostrzami i truciznami, które często spotyka się w mrocznych alejkach. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom siecznym
Rzuty obronne: +1 przeciw śmiertelnej magii
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Zordral; ma ją na sobie Carsa, którą spotkasz w okolicy Mostu Firewine; nosi ją Yago mieszkający w "Pochyłej Latarni", w dokach Wrót Baldura; ma ją na sobie Ragefast, mieszkający w zachodnich Wrotach; nosi ją także Ramazith, czarodziej zamieszkujący wieżę nieopodal Pałacu Książąt.

Szata Łowcy Przygód

Szata Łowcy Przygód

Te szaty sporządzono specjalnie z myślą o potrzebach magów poszukujących przygód. Chronią one nie tylko przed wszelkiego rodzaju miażdżącymi obrażeniami, ale także przed petryfikującym spojrzeniem bazyliszka i polimorfującymi mocami rywali. Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, szatę poszukiwacza przygód mogą nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom miażdżącym
Rzuty obronne: +1 przeciw petryfikacji/polimorfii
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Mutamin;nosi ja Hareishan, mag rezydujacy na drugim poziomie kopalni w Kniei Otulisko; nosi je jeden z członków Młociarzy z Podgórza, z którymi zmierzysz się w "Hełmie i Płaszczu" w północno-zachodnich Wrotach Baldura.

Szata Ochrony przed Chłodem

Szata Ochrony przed Chłodem

Magiczne szaty ochrony przed chłodem są dość rozpowszechnione po Wybrzeżu Mieczy, szczególnie wśród podróżników wędrujących na północ, ku Neverwinter i Dolinie Lodowego Wichru. Wielu młodych magów otrzymuje je w darze od swych mistrzów, jako nagrodę za ukończenie pierwszych pięciu lat nauki. Szaty te - podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Ochrona przed chłodem: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Noszą ją Lasala i Brendan, Czerwoni Magowie ukrywający się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją na sobie Arkushule, wróżbitka którą spotkasz nieopodal latarni morskiej; ma ją jeden z magów z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją także Cythandria, czarodziejka, której będziesz musiał się pozbyć po powrocie do Wrót Baldura.

Szata Ochrony przed Elektrycznością

Szata Ochrony przed Elektrycznością

Magiczne szaty ochrony przed elektrycznością są rzadsze od swych kuzynów, a można nawet powiedzieć, że bardzo rzadkie. Niektóre z nich noszą paranoicy pragnący zabezpieczyć się podczas burzy. Wielu jednak magów również chroni się nimi przed intrygami swych braci. Szaty te - podobnie w przypadku innych tego rodzaju - mogą nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Ochrona przed elektrycznością: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Nosi ją Denak, jeden z Czerwonych Magów ukrywających się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją także na sobie Helshara, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura; ma ją jeden z magów z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją Sunin, mag, zamieszkujący południowo-zachodnią część Wrót Baldura.

Szata Ochrony przed Ogniem

Szata Ochrony przed Ogniem

Niezwykła zmienność magicznej energii sprawia, że magiczne szaty ochrony przed ogniem są rozpowszechnione pośród młodych uczniów i ich mistrzów. Podobnie jak w przypadku innych szat tego rodzaju, i te mogą nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Ochrona przed ogniem: +20%
Waga: 3
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Jemby; nosi ją Diana, jedna z Czerwonych Magów ukrywających się w Lesie Ostrych Kłów; ma ją także na sobie Ithmera, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura; mają je dwaj magowie z którymi zmierzysz się na piętrze "Czarodziejskich Rozmaitości"; nosi ją Gervisse, mag, którego musisz pozbyć się, aby pomóc Laercie i Louise.

Szata Wędrowcy

Szata Wędrowcy

Te magiczne szaty są idealne dla wędrujących z miasta do miasta magów. Zapewniają one ochronę przed strzałami bandytów i tymi zawistnymi złodziejami-magami, którzy kryją się w krzakach ze "śmierdzącą chmurą". Podobnie w przypadku innych tego rodzaju szat, mogą je nosić tylko magowie.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: +1 przeciw broniom strzeleckim
Rzuty obronne: +1 przeciw zionięciom
Waga: 4
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma ją na sobie Natsha mieszkająca na trzecim poziomie kopalni w Knei Otulisko; nosi ją również Davaeorn rezydujący w tejże kopalni poziom niżej; ma ją także na sobie Delorna, córka Oberona, mieszkająca w willi ojca w centralnych Wrotach Baldura.

Szata Złego Arcymaga

Szata Złego Arcymaga

Ta potężna magiczna szata zapewnia ochronę przed wszystkimi fizycznymi atakami, jednocześnie zwiększając niewrażliwość na magię i rzuty obronne. Jej magiczna natura jest tak niezwykła, że szatę mogą nosić tylko magowie o złym charakterze.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 5
Niewrażliwość na magię: 5%
Rzuty obronne: +1
Waga: 6
Może używać: Mag (czysty, dwuklasowiec i wieloklasowiec) o złym charakterze
Gdzie?: Ma ją na sobie Davaeorn, mag, z którym zmierzysz się na czwartym poziomie kopalni w Kniei Otulisko.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.