Łuki i strzały

Przewodnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Długi Łuk

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk

Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele od niego dłuższy. Mierzy, w zależności od wzrostu łucznika, od 1,8 do znacznie powyżej 2 metrów. Broń ta ma większy zasięg, dlatego pozwala na oddawanie znacznie celniejszych strzałów.

PARAMETRY:

Trak0: +1
Waga: 3
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: różne miejsca

Długi Łuk +1

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk +1

Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele dłuższy i mierzy, zależnie od wzrostu łucznika, od 1.8 do znacznie powyżej 2 metrów. Ma większy zasięg i lepszą celność niż łuk krótki, ale mniejszą szybkostrzelność. Niniejszy egzemplarz jest magiczny, co czyni go niemal doskonałym.

PARAMETRY:

Trak0: +2
Waga: 3
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: różne miejsca

Długi Łuk +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk +2

Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć o wiele dłuższy i mierzy, zależnie od wzrostu łucznika, od 1.8 do znacznie powyżej 2 metrów. Ma większy zasięg i lepszą celność niż łuk krótki, ale mniejszą szybkostrzelność. Niniejszy egzemplarz jest magiczny, co czyni go niemal doskonałym.

PARAMETRY:

Trak0: +2
Waga: 3
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Do kupienia u Ribalda w "Targu Przygód" na Promenadzie Waukeen.

Długi łuk +3 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi łuk +3

Długi łuk jest podobny do krótkiego, choć jego długość wynosi zwykle tyle, ile wzrost łucznika, i mierzy od 1,8 do znacznie powyżej 2 metrów. Ma większy zasięg i lepszą celność niż łuk krótki, choć ten drugi pozwala na trochę szybsze oddawanie strzałów. Gładka rękojeść tego łuku jest ciepła w dotyku, co wskazuje na tkwiącą w drewnie energię.

PARAMETRY:

Trak0: +3
Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 8
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Długi Łuk +3: Elfi Dwór

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk +2

Ten cisowy łuk jest bardziej dziełem sztuki niż narzędziem wojny, delikatne drzeworyty tańczą po wypolerowanym drewnie, cięciwa mieni się złotem, prawie śpiewa gdy się ją naciąga. Przez tysiąc lat był to ceremonialny łuk na Elfim Dworze, choć dla elfów to długość jednego życia. Co 50 lat był przekazywany komuś o wielkich zasługach, obdarowany wskazywał kolejnego właściciela. Dwa wieki temu człowiek, Yin Pon, uratował elfiego księcia i dostał ten łuk, który zabrał do Wrót Baldura, gdzie później został zagubiony.

PARAMETRY:

Trak0: +4
Waga: 2
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Jest ukryty w komnacie strzeżonej przez golemy, na drugim poziomie Twierdzy d'Arnise.

Długi łuk refleksyjny

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk Refleksyjny

Łuki refleksyjne to łuki krótkie lub długie, których drzewce wykonano z kilku rodzajów drewna. Dzięki temu są bardziej sprężyste i mają większy zasięg. Wynaleziono je po długich łukach.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1
Trak0: +1
Waga: 10
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
Gdzie?: różne miejsca

Długi łuk refleksyjny +1

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk Refleksyjny +1

Łuki refleksyjne to łuki krótkie lub długie, których drzewce wykonano z kilku rodzajów drewna. Dzięki temu są bardziej sprężyste i mają większy zasięg. Wynaleziono je po długich łukach.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1
Trak0: +2
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
Gdzie?: różne miejsca

Długi łuk refleksyjny +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi Łuk Refleksyjny +2

Ten długi łuk nosi pieczęć w kształcie słońca z promieniami. Prawdopodobnie był kiedyś używany przez strażników służących bogu Amaunatorowi. Ci strażnicy chronili kapłanów tej dawno zapomnianej wiary za pomocą tych magicznych łuków. Nadal istnieje kilka z tych łuków, i są poszukiwane przez wielu łuczników chcących podnieść swoją celność i skuteczność. Aby używać tego łuku trzeba mieć siłę 18.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1
Trak0: +3
Waga: 8
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
Gdzie?: Do kupienia w specjalnej ofercie Ribalda w "Targu Przygód" na Promenadzie Waukeen (VI rozdział) oraz u szynkarza w karczmie w Saradush.

Długi łuk refleksyjny +3 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi łuk refleksyjny +3

Ten długi łuk nosi pieczęć w kształcie słońca z promieniami. Prawdopodobnie był kiedyś używany przez strażników służących bogu Amaunatorowi. Ci strażnicy chronili kapłanów tej dawno zapomnianej wiary za pomocą tych magicznych łuków. Nadal istnieje kilka z tych łuków, i są poszukiwane przez wielu łuczników chcących podnieść swoją celność i skuteczność. Aby używać tego łuku trzeba mieć siłę 18.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1
Trak0: +4
Waga: 7
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Bard
Gdzie?: Do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Krótki Łuk

Baldur's Gate 2 - Łuki - Krótki Łuk

Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były tak nazywane. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ich drzewce mają zazwyczaj około 1,5 metra długości. W ciągu lat próbowano zwiększyć zasięg łuków. Osiągano to na dwa sposoby: zwiększając ich długość lub czyniąc bardziej sprężystymi. Łuki należące do pierwszej kategorii nazwano łukami długimi.

PARAMETRY:

Waga: 2
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: różne miejsca

Krótki Łuk +1

Baldur's Gate 2 - Łuki - Krótki Łuk +1

Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były one znaną pod tą nazwą. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ten egzemplarz broni charakteryzuje się magicznymi właściwościami, dzięki którym jego użytkownik dostaje premię +1 do ataku.

PARAMETRY:

TraK0: +1
Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: różne miejsca

Krótki Łuk +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Krótki Łuk +2

Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były one znaną pod tą nazwą. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ich drzewce mają zazwyczaj około 1,5 metra długości. Ten krótki łuk śmiało może rywalizować z dowolnym z większych łuków. Zaklęta w nim magia, bez względu na to, czy pochodzi z drewna, z którego go wykonano, czy z zaklęcia rzuconego na tę broń przez jakiegoś maga, sprawia, że łuk ten jest celniejszy i zadaje większe obrażenia niż zwykła broń tego typu.

PARAMETRY:

TraK0: +2
Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Do kupienia w specjalnej ofercie Ribalda w "Targu Przygód" na Promenadzie Waukeen (VI rozdział).

Krótki łuk +3 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Długi łuk +3

Łuki krótkie zostały wprowadzone jako pierwsze, choć na początku nie były one znaną pod tą nazwą. Kategoria ta obejmuje wszystkie rodzaje tej broni, które nie są łukami długimi. Ich drzewce mają zazwyczaj około 1,5 metra długości. Ten krótki łuk śmiało może rywalizować z dowolnym z większych łuków. Zaklęta w nim magia, bez względu na to, czy pochodzi z drewna, z którego go wykonano, czy z zaklęcia rzuconego na tę broń przez jakiegoś maga, sprawia, że łuk ten jest celniejszy i zadaje większe obrażenia niż zwykła broń tego typu.

PARAMETRY:

Trak0: +3
Waga: 1
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Do kupienia u szynkarza w karczmie w Saradush.

Krótki Łuk Gesena +3

Baldur's Gate 2 - Łuki - Krótki Łuk Gesena +3

Jest to najwspanialszy z łuków wykonany przez mistrza Gesena Chana. Ta broń czerpie energię z innej sfery i zamiast strzał miota włócznie z błyskawic... dlatego też nie potrzebuje żadnej amunicji. Legenda głosi, że Gesen zamierzał sprzedać ten bezcenny łuk, a potem porzucić swe rzemiosło. Niestety, zwykły rabuś wyrwał mu ten oręż z dłoni i użył go, aby uśmiercić mistrza. Efektem ubocznym własności łuku jest ochrona przed elektrycznością, jaką zapewnia on swojemu posiadaczowi.

PARAMETRY:

Obrażenia: +2 kłute, 1k8 od elektryczności
TraK0: +4
Specjalne:

  1. +20% do odporności na elektryczność

Waga: 2
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Patrz tutaj.

Łuk Arvoreen

Baldur's Gate 2 - Łuki - Łuk Arvoreen

Ten magiczny łuk jest w posiadaniu Mazzy Fentan już od wielu lat. Otrzymała go od swojej bogini Arvoreen. Mogą go używać tylko niziołki. Łuk zapewnia premię +2 do trafienia.

PARAMETRY:

TraK0: +2
Waga: 2
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Postać innej rasy niż niziołek
Gdzie?: Jest własnością Mazzy Fentan.

Łuk Many +4

Baldur's Gate 2 - Łuki - Łuk Many +4

Kestsa otrzymał ten długi łuk wiele lat temu od Zakapturzonych Czarodziejów, w nagrodę za wzorową służbę w straży miejskiej Athkatli. Był niezmordowany w wymierzaniu sprawiedliwości tym, którzy bezprawnie używali magii. Łuk służył mu dobrze w jego obowiązkach, dając mu odporność na energię magiczną.

PARAMETRY:

Trak0: +4
Specjalne:

  1. +20% do odporności na magiczne obrażenia

Waga: 2
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Znajdziesz go w jaskini, w lesie Tethyr.

Łuk Mrocznego Ognia +4 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Łuk Mrocznego Ognia +4

Dzięki tajemnej magii w tym wspaniałym krótkim łuku udało się połączyć ze sobą dwa przeciwstawne żywioły - ogień i lód.

PARAMETRY:

Trak0: +4
Specjalne:

  1. Raz dziennie może rzucać Ulepszone przyspieszenie ruchów
  2. 5% dodatkowej odporności na ogień i zimno

Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Należy do kapitana najemników, który prowadzi szkolenie rekrutów w Amkethran.

Łuk Mrocznego Ognia +5 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Łuk Mrocznego Ognia +5

Dzięki magicznej cięciwie Gonda ten silnie umagiczniony krótki łuk jest jeszcze bardziej celny i potężny.

PARAMETRY:

Trak0: +4
Specjalne:

  1. Raz dziennie może rzucać Ulepszone przyspieszenie ruchów
  2. 5% dodatkowej odporności na ogień i zimno

Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Wykuje go dla ciebie Cespenar.

Łuk Tansherona +3

Baldur's Gate 2 - Łuki - Łuk Tansherona +3

Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku wygląda na bezużyteczną, ale gdy się ją naciągnie można wyczuć materialną ale niewidzialną strzałę. Lisz Tansheron dał ten łuk swojemu Gwardziście, strażnikowi jego domu stojącemu na dachu wieży bez wejścia i wyjścia. Gdy ktokolwiek się zbliżył, spadał na niego niekończący się grad niewidzialnych strzał i trwał dopóki ta osoba nie zginęła lub nie uciekła. Nie wiadomo jak odebrano ten łuk Gwardziście, ale byłaby to z pewnością wspaniała karczemna opowieść.

PARAMETRY:

TraK0: +3
Specjalne:

  1. Ten potężny łuk nie potrzebuje amunicji.

Waga: 2
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Do kupienia na targu w Targowie.

Poszukiwacz Serc +3

Baldur's Gate 2 - Łuki - Poszukiwacz Serc +3

Legendy mówią, że rzemieślnik Pinn O'Reffen stworzył ten łuk z serca Treanta, choć nie wiadomo jak wszedł w posiadanie takiego materiału. Z pewnością nie uczestniczył on w umagicznieniu, magią, która powoduje, że łucznik nie może chybić przez krótki okres każdego dnia. Pinn twierdził, że to dzięki jego umiejętnościom, ale bardziej prawdopodobnym jest, że jakaś część duszy Treanta jest ciągle w drewnie.

PARAMETRY:

Obrażenia: +2
TraK0: +4
Specjalne:

  1. Raz dziennie może podnieść celność łuku o dodatkowe +7 do trafienia na 9 sekund

Waga: 7
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
Gdzie?: Do kupienia w specjalnej ofercie Ribalda w "Targu Przygód" na Promenadzie Waukeen (VI rozdział); znajdziesz go także w skrytce strzeżonej przez golemy na ostatnim poziomie jaskiń pod Wzgórzami Wichrowych Włóczni.

Rozpruwacz +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Rozpruwacz +2

Ten długi łuk refleksyjny to jeden z wielu wykonanych przez półelfiego rzemieślnika, którego imię zaginęło w pomroce dziejów. Kiedyś było ich w użyciu kilkaset, były ulubioną bronią zwiadowców patrolujących pustynię Anauroch, ale wiele z nich zaginęło lub zostało zniszczonych. Wiadomo tylko o kilku jeszcze istniejących, i nie są zbyt często używane ze względu na siłę jakiej wymagają.

PARAMETRY:

Obrażenia: +2
TraK0: +2
Waga: 8
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 18
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
Gdzie?: Korzysta z niego niziołek imieniem Togan, z którym stoczysz walkę w Kuli Sfer.

Silne Ramię +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Silne Ramię +2

Ten masywny łuk był własnością łowcy Niedźwiedziej Łapy, który dostał go od niespotykanie życzliwego ogra. Nie dociekano powodów tego podarunku, ale łowca wzbudzał szacunek u każdego kogo spotkał, i prawdopodobnie zaprzyjaźnił się z ta istotą podczas patrolowania Kniei Otulisko. Niedźwiedzia Łapa mógł naciągać ten łuk bez najmniejszego wysiłku, gdy zmarł łuk przekazano jego żonie i synom, ale żadne z nich nie mogło go naciągnąć choćby do połowy. W końcu sprzedali go kupcowi podróżującemu na Południe.

PARAMETRY:

Obrażenia: +3
TraK0: +3
Waga: 7
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 19
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej, Mag
Gdzie?: Do kupienia u Ribalda w "Targu Przygód" na Promenadzie Waukeen.

Taralash +4 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Taralash +4

Taralash był myśliwym znanym z tego, że potrafił wytropić nawet najbardziej rączą zwierzynę. Niewielu zwierzętom udało się uciec, kiedy dostały się w zasięg jego potężnego długiego łuku.

PARAMETRY:

Trak0: +4
Specjalne:

  1. Prędkość poruszania się zwiększona o 2 punkty

Waga: 2
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Używa go Huntress, z którą zmierzysz się na V poziomie Twierdzy Strażnika.

Taralash +5 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Taralash +5

Dzięki magicznej cięciwie Gonda legendarny długi łuk Taralasha stał się jeszcze bardziej celny i potężny.

PARAMETRY:

Trak0: +5
Specjalne:

  1. Prędkość poruszania się zwiększona o 2 punkty

Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: długi łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie?: Wykuje go dla ciebie Cespenar.

Tuigański Łuk +1

Baldur's Gate 2 - Łuki - Silne Ramię +2

Tuiganie to naród nomadów rozproszony po stepowych regionach Faerunu, ale związany ze sobą wspólną linią krwi. Ich łuki są zaprojektowane specjalnie dla ich mobilnych wojowników, a proces ich tworzenia jest okryty ścisłą tajemnicą. Ale jego rezultaty są dobrze znane: każdy tuigański łuk strzela szybciej niż normalny.

PARAMETRY:

Obrażenia: +1
TraK0: +1
Specjalne:

  1. 3 strzały na rundę

Waga: 2
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: krótki łuk
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
Gdzie?: Jest własnością Władcy Zwierząt rezydującego w tawernie "Miedziany Diadem", w slumsach Athkatli.


Kołczan Obfitości +1 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Kołczan Obfitości +1

Historia tego magicznego kołczana dawno już poszła w zapomnienie, choć prawdopodobnie miała ona coś wspólnego z trudnym do wyjaśnienia, lecz dobrze udokumentowanym brakiem dobrych wytwórców strzał podczas Czasu Niepokojów.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. Nieograniczona liczba strzał +1

Gdzie?: Znajdziesz go w jednej z szaf na I poziomie Twierdzy Strażnika.

Kołczan Obfitości +2 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Kołczan Obfitości +2

Pieniądze i surowce zainwestowane w Kołczan Obfitości sprawiły, że przedmiot ten zyskał jeszcze większe magiczne właściwości.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. Nieograniczona liczba strzał +2

Gdzie?: Wykuje go dla ciebie Cespenar.

Strzała

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała

Strzały lekkie, jest sama nazwa wskazuje, służą do strzelania na daleki dystans. Często wykorzystuje się je do polowań. Większość z nich jest wykonana z jesionu lub brzozy i mierzy od 75 do 100 cm.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała +1

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała +1

Strzały lekkie, jak sama nazwa wskazuje, służą do strzelania na odległość. Często wykorzystuje się je do polowań. Większość z nich jest wykonana z jesionu lub brzozy i mierzy od 75 do 90 cm.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała +2

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała +2

Te strzały zostały obdarzone magią podczas tworzenia. Wyglądają na troszkę prostsze od zwykłych i wydają się niemal żyć własnym życiem, kiedy zostają wystrzelone i zbliżają się do celu z zabójczą celnością.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
TraK0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała +3 [Tron Bhaala]

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała +3

Te magiczne strzały przewyższają swoim wykonaniem wszystkie inne, także i magiczne, które do tej pory widziałeś.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
TraK0: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała Kwasowa

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała Kwasowa

Ta strzała została pokryta kwasem. Tak więc nie tylko wbija się w ciało, lecz wyżera ranę, jątrząc ją i czyniąc o wiele poważniejszą.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6 +1
TraK0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  1. +1K3 pkt. obrażeń od kwasu

Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała Lodowa

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała Lodowa

Strzała lodowa zmienia się w lodowy pocisk po wystrzeleniu w przeciwnika. Kiedy uderza w ofiarę, szok wywołany zimnem obejmuje całe ciało, zarazem rozpalając je i mrożąc do szpiku kości.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  1. +1K2 pkt. obrażeń od zimna

Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała Ognista

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała Ognista

Ognista strzała wybucha ogniem po wystrzeleniu w przeciwnika. Efekt jest taki sam, jakby została zamoczona w oleju i podpalona.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  1. +1K2 obrażeń od ognia (rzut obronny przeciw magii neguje)

Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała Przebicia

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała Przebicia

Strzała przebicia jest długa i cienka, obdarzona magicznymi właściwościami, które pozwalają jej przebijać zbroje i uderzać prosto w serce ofiary.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
TraK0: +4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  1. +6 fizycznych (kłutych) obrażeń (0 po rzucie obronnym przeciw śmierci)

Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Strzała Ukąszeń

Baldur's Gate 2 - Łuki - Strzała Ognista

Strzała ukąszeń jest naprawdę śmiercionośnym narzędziem w rękach łucznika. Jej grot jest pełen kolców, zamoczonych w truciźnie, która przedostaje się do krwiobiegu doprowadzając do agonii i bardzo często śmierci.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  1. Trucizna: ofiara traci 30% maksymalnych punktów życia w 20 sekund po zranieniu, jeżeli nie zostanie wykonany rzut obronny przeciw śmierci.

Waga: 0
Wyrzutnia: łuk
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.