Druid

Przewodnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Druidzi oddani są naturze i pokojowi; pustkowie jest ich domem. Posługują się specjalnymi mocami, żeby chronić równowagę w świecie.

    Zalety:

  1. Zmiana postaci
  2. Rzucanie Czarów

    Wady:

  1. Tylko ludzie i półelfy
  2. Może używać tylko skórzanych zbroi i tarcz
  3. Może walczyć tylko maczugami, strzałkami, włóczniami, sztyletami, procami lub kosturami

Druid Totemu - Ten druid identyfikuje się z konkretnym zwierzęciem, które najbardziej odzwierciedla jego ducha. Dzięki temu łączy go wyjątkowa więź ze światem zwierząt i łączy potrafi przywoływać duchy tego królestwa.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 5 poziomów może przywołać specjalnego "ducha". Będzie to losowo wybrany: "Duch Niedźwiedzia", "Duch Wilka", "Duch Lwa" lub "Duch Węża"

    Wady:

  1. Nie może zmieniać swojej postaci

Zmiennokształtny - Druid ten nazywa się zmiennokształtnym nie z powodu mnogości form w jakie może się zmieniać, ale z powodu całkowitego poświęcenia się jednej formie. Druid ten świadomie poddał się likantropii,a le dzięki intensywnym badaniom i treningowi nauczył się kontrolować tę chorobę. Potrafi on zamieniać się w wilkołaka, najsłynniejszego ze zmiennokształtnych.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 2 poziomy (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może zamienić się w wilkołaka
  2. Na 13 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w wielkiego wilkołaka raz dziennie

    Wady:

  1. Nie może zamieniać się w nic innego z powodu wysiłków mających na celu zachowanie równowagi nad swoją główną formą
  2. Nie może nosić żadnej zbroi

Mściciel - To członek specjalnej sekty druidów, poświęconej zwalczaniu istot plugawiących naturę. Mściciele posiadają moce niedostępne dla innych druidów, pewne zdolności nabyte poprzez wyczerpujące rytuały.

    Zalety:

  1. Może zmieniać kształt tak jak normalny druid, a ponadto może przemienić się w pająka miecznika, mała wiwernę lub ognistą salamandrę
  2. Do 6 poziomu zyskuje stopniowo moc rzucania sześciu czarów czarodzieja:
    - 1 poziom: Zmiennobarwna Kula
    - 2 poziom: Pajęczyna
    - 3 poziom: Błyskawica
    - 4 poziom: Ulepszona Niewidzialność
    - 5 poziom: Chaos
    - 6 poziom: Wyładowanie Łańcuchowe

    Wady:

  1. Nie może nosić zbroi lepszej od skórzanej
  2. Przy tworzeniu postaci jego Siła i Kondycja zostają zmniejszone o 2

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.