Druidzi oddani są naturze i pokojowi; pustkowie jest ich domem. Posługują się specjalnymi mocami, żeby chronić równowagę w świecie.
- Zmiana postaci
- Rzucanie Czarów
Zalety:
- Tylko ludzie i półelfy
- Może używać tylko skórzanych zbroi i tarcz
- Może walczyć tylko maczugami, strzałkami, włóczniami, sztyletami, procami lub kosturami
Wady:
Druid Totemu - Ten druid identyfikuje się z konkretnym zwierzęciem, które najbardziej odzwierciedla jego ducha. Dzięki temu łączy go wyjątkowa więź ze światem zwierząt i łączy potrafi przywoływać duchy tego królestwa.
- Raz dziennie na 5 poziomów może przywołać specjalnego "ducha". Będzie to losowo wybrany: "Duch Niedźwiedzia", "Duch Wilka", "Duch Lwa" lub "Duch Węża"
Zalety:
- Nie może zmieniać swojej postaci
Wady:
Zmiennokształtny - Druid ten nazywa się zmiennokształtnym nie z powodu mnogości form w jakie może się zmieniać, ale z powodu całkowitego poświęcenia się jednej formie. Druid ten świadomie poddał się likantropii,a le dzięki intensywnym badaniom i treningowi nauczył się kontrolować tę chorobę. Potrafi on zamieniać się w wilkołaka, najsłynniejszego ze zmiennokształtnych.
- Raz dziennie na 2 poziomy (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może zamienić się w wilkołaka
- Na 13 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w wielkiego wilkołaka raz dziennie
Zalety:
- Nie może zamieniać się w nic innego z powodu wysiłków mających na celu zachowanie równowagi nad swoją główną formą
- Nie może nosić żadnej zbroi
Wady:
Mściciel - To członek specjalnej sekty druidów, poświęconej zwalczaniu istot plugawiących naturę. Mściciele posiadają moce niedostępne dla innych druidów, pewne zdolności nabyte poprzez wyczerpujące rytuały.
- Może zmieniać kształt tak jak normalny druid, a ponadto może przemienić się w pająka miecznika, mała wiwernę lub ognistą salamandrę
- Do 6 poziomu zyskuje stopniowo moc rzucania sześciu czarów czarodzieja:
- 1 poziom: Zmiennobarwna Kula
- 2 poziom: Pajęczyna
- 3 poziom: Błyskawica
- 4 poziom: Ulepszona Niewidzialność
- 5 poziom: Chaos
- 6 poziom: Wyładowanie Łańcuchowe
Zalety:
- Nie może nosić zbroi lepszej od skórzanej
- Przy tworzeniu postaci jego Siła i Kondycja zostają zmniejszone o 2
Wady:
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!