Kapłan (dowolnej religii) ma za zadanie zaspokajać duchowe potrzeby społeczności. To nie tylko obrońca, ale i uzdrowiciel. Nie stroni jednak od walki. W obliczu zła, kapłan świetnie poradzi sobie z samodzielnym znalezieniem jego źródła i zniszczeniem go.
- Odpędzanie Nieumarłych
- Rzucanie Czarów
Zalety:
- Brak
Wady:
Kapłan Talosa - Talos jest bogiem burz, zniszczenia i buntu. Kapłani Władcy Burz ostrzegają, że niezadowolony Talos ześle na ziemię zniszczenie.
- Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucać "Błyskawicę"
- Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucać "Burzową tarczę"
Zalety:
- Brak
Wady:
Kapłan Helma - Wyznawcy neutralnego Boga Strażników i Obrońców s a we własnych oczach wojownikami. Często postrzegani są jako obrońcy niewinnych.
- Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć "Prawdziwego widzenia"
- Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem)może rzucić "Przeszywający Miecz"
Zalety:
- Brak
Wady:
Kapłan Lathandera - Lathander jest bogiem odrodzenia, twórczości i młodości. Ma wyznawców niemal wszędzie. Istnieje wiele poświęconych jemu świątyń.
- Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucić "Unieruchomienie nieumarłych"
- Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć "Daru Lathandera"
Zalety:
- Brak
Wady:
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!