Kapłan

Przewodnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Kapłan (dowolnej religii) ma za zadanie zaspokajać duchowe potrzeby społeczności. To nie tylko obrońca, ale i uzdrowiciel. Nie stroni jednak od walki. W obliczu zła, kapłan świetnie poradzi sobie z samodzielnym znalezieniem jego źródła i zniszczeniem go.

    Zalety:

  1. Odpędzanie Nieumarłych
  2. Rzucanie Czarów

    Wady:

  1. Brak

Kapłan Talosa - Talos jest bogiem burz, zniszczenia i buntu. Kapłani Władcy Burz ostrzegają, że niezadowolony Talos ześle na ziemię zniszczenie.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucać "Błyskawicę"
  2. Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucać "Burzową tarczę"

    Wady:

  1. Brak

Kapłan Helma - Wyznawcy neutralnego Boga Strażników i Obrońców s a we własnych oczach wojownikami. Często postrzegani są jako obrońcy niewinnych.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć "Prawdziwego widzenia"
  2. Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem)może rzucić "Przeszywający Miecz"

    Wady:

  1. Brak

Kapłan Lathandera - Lathander jest bogiem odrodzenia, twórczości i młodości. Ma wyznawców niemal wszędzie. Istnieje wiele poświęconych jemu świątyń.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 5 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może rzucić "Unieruchomienie nieumarłych"
  2. Raz dziennie na 10 poziomów (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć "Daru Lathandera"

    Wady:

  1. Brak

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.