Łowca to myśliwy, człowiek lasu, obeznany z bronią oraz arkanami tropienia i łowiectwa. Często pomaga zagubionym wędrowcom oraz uczciwym wieśniakom. Jeśli chcesz być łowcą, musisz mieć ponadprzeciętną siłę i mądrość.
- Specjalizacja
- Posługiwanie się dwoma rodzajami broni
- Rasowy wróg
- Krycie się
- Zauroczenie ssaków
- Od ósmego poziomu możliwość rzucania czarów kapłańskich
Zalety:
- Tylko ludzie, elfy albo półelfy o dobrym charakterze
Wady:
Łucznik - Łucznik jest idealnym strzelcem, zdolnym trafić w każdy cel. Aby tak dobrze opanować umiejętność strzelania z łuku musi poświęcić część swoich umiejętności walki wręcz i noszenia zbroi.
- +1 do trafienia każdą bronią pociskową, za każde 3 poziomy doświadczenia
- Co 4 poziomy doświadczenia zyskuje zdolność wykorzystania raz dziennie specjalnego strzału. Kiedy uaktywni tę zdolność, każdy strzał oddany w ciągu następnych 10 sekund będzie miał następujące właściwości (wg poziomu łucznika):
- 4 poziom: -1 do TraK0 celu
- 8 poziom: -1 do rzutu obronnego przeciw magii
- 12 poziom: -1 do siły celu
- 16 poziom +2 premii do obrażeń
Zalety:
- Nie może specjalizować się w walce wręcz
- Nie może nosić żadnej zbroi
Wady:
Tropiciel - Tropiciele służą jako tajni zwiadowcy. Dobrze się czują zarówno w mieście, jak i w dziczy. To szpiedzy i informatorzy. Ich umiejętność ukrywania się czyni z nich niebezpiecznych przeciwników.
- +20% do Krycia się
- Może sztyletować zadając mniejsze obrażenia niż złodzieje (poziomu 1-8: x1, poziomy 9-16: x2, poziomy 17+: x3)
- Od 12 poziomu ma dostęp do trzech zaklęć magów. Są to: Przyspieszenie Ruchów, Ochrona przed Pociskami, oraz Mniejsze Odbicie Czaru
Zalety:
- Nie może używać lepszego pancerza niż skórzana ćwiekowana zbroja
Wady:
Władca Zwierząt - To wędrowiec, nie lubi cywilizowanych terenów. Posiada naturalną więź ze zwierzętami. Zwierzęta są jego przyjaciółmi i towarzyszami broni. Władca Zwierząt ma z nimi ograniczoną łączność telepatyczną.
- +15% do Krycia się
- Posiada zwiększone zdolności magiczne w odniesieniu do następujących czarów:
- Na 8 poziomie może rzucić zaklęcie Przywołanie Zwierząt I
- Na 10 poziomie może rzucić zaklęcie Przywołanie Zwierząt II
- Na 12 poziomie może rzucić zaklęcie Przywołanie Zwierząt III
Zalety:
- Nie może posługiwać się bronią metalową (np. mieczem, halabardą, młotem czy morgenszternami)
Wady:
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!