Paladyn

Przewodnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Paladyn to kwintesencja wojownika - odważny i szlachetny, wzorzec wszelkich cnót. Podobnie jak u wojownika - jego życie to walka. Jest jednak oddany ideałom prawości, sprawiedliwości, uczciwości i rycerskości. Stara się być żywym przykładem tych cnót, aby inni mogli czerpać z jego czynów zarówno naukę, jak i korzyści.

    Zalety:

  1. Specjalizacja
  2. Nakładanie rąk
  3. Odpędzanie nieumarłych
  4. +2 do wszystkich rzutów obronnych
  5. Ochrona przed złem
  6. Wyczuwanie zła
  7. Od dziewiątego poziomu możliwość rzucania czarów kapłańskich

    Wady:

  1. Tylko ludzie o praworządnym charakterze

Kawaler - Ta klasa to najbardziej typowy obraz rycerza. Dżentelmen który ponad wszystko ceni swój honor, odwagę i lojalność. Specjalizuje się w zwalczaniu "klasycznych" złych potworów, takich jak smoki i demony.

    Zalety:

  1. +3 do trafienia i obrażeń przeciwko wszystkim demonom i smokom
  2. Raz dziennie na poziom może rzucić zaklęcie Przełamanie Strachu
  3. Odporność na strach
  4. Odporność na trucizny
  5. 20% odporności na ogień i kwas

    Wady:

  1. Nie może posługiwać się brońmi dystansowymi

Inkwizytor - Inkwizytor poświęcił swe życie zwalczaniu adeptów złej magii i pokonaniu sił ciemności. W tym celu jego bóg obdarzył go pewnymi zdolnościami.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 4 poziomy (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć Rozproszenie Magii; zdolność ta ma szybkość 1 i działa z siłą równą podwojonemu poziomowi Inkwizytora
  2. Raz dziennie na 4 poziomy (zaczynając od pierwszego z jednym użyciem) może użyć Prawdziwe Widzenie
  3. Odporność na zaklęcia unieruchamiające i uroki

    Wady:

  1. Nie może korzystać ze zdolności "Nakładanie rąk"
  2. Nie może rzucać czarów kapłańskich
  3. Nie może odpędzać nieumarłych

Łowca Nieumarłych - Ten święty mściciel rozwinął swe umiejętności w stronę zwalczania nieumarłych i innych nienaturalnych stworów. Jest odporny na wiele ich ataków.

    Zalety:

  1. +3 do trafienia i obrażeń przeciwko nieumarłym
  2. Niepodatny na unieruchomienie
  3. Niepodatny na utratę poziomu

    Wady:

  1. Nie może posługiwać się umiejętnością Nakładanie rąk

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.