Złodziej

Przewodnik gry Baldur's Gate II: Cienie Amn

Bez względu na to, czy jego celem jest czynienie dobra, czy zła, złodziej jest mistrzem w swoim fachu. Charakteryzuje go spryt, zwinność i działanie z zaskoczenia. Swój talent złodziejski obraca przeciwko bogatym kupcom, tyranom, potworom, ale nie oszczędza tez niewinnych wędrowców. W grze Baldur's Gate 2 jest siedem zdolności złodziejskich. Na pierwszym poziomie dostaje 20 dodatkowych punktów.

    Zalety:

  1. Krycie się

    Wady:

  1. Brak

Zabójca - To morderca wyszkolony w sztuce cichego zabijania. Polega na swej anonimowości i zaskoczeniu.

    Zalety:

  1. Raz dziennie na 4 poziomy może pokryć swoją broń trucizną. Następny cios zadany taką bronią wprowadza truciznę do organizmu zaatakowanego i zadaje 1 pkt. obrażeń na sekundę przez 24 (3 pkt obrażeń w ciągu pierwszych 6 sekund) rzut obronny przeciwko truciźnie ogranicza obrażenia do 12
  2. Premia +1 do trafienia i obrażeń

    Wady:

  1. Co poziom dostaje tylko 15% do wykorzystania na umiejętności złodziejskie

Łowca Nagród - To myśliwy polujący na ludzi, sprawnie chwytający zwierzynę. Dostarcza ją żywą, wszystko jedno, czy dla przedstawicieli prawa czy władców podziemnego świata. Łowcy nagród specjalizują się w swojej sztuce i są strasznymi przeciwnikami. Posiadają umiejętności zastawiania pułapek znacznie lepszych od zwykłego złodzieja,.

    Zalety:

  1. +15% do zastawiania pułapek
  2. Umiejętność zakładania specjalnych pułapek (innych od dostępnych dla zwykłych złodziei). Te pułapki są znacznie skuteczniejsze od pułapek zwykłego złodzieja, a ich efekt zależy od poziomu Łowcy Nagród
    - 1 poziom: pułapka zadaje obrażenia i spowalnia ofiarę
    - 2 poziom: pułapka unieruchamia ofiarę, jeśli nie wykona ona rzutu obronnego
    - 16 poziom: pułapka wyzwala wokół ofiary Nienaruszalną Sferę Otiluke'a (jeśli nie wykona rzutu obronnego)
    - 21 poziom: pułapka tworzy labirynt wokół ofiary

    Wady:

  1. Co poziom otrzymuje jedynie +20% do wykorzystania na umiejętności złodziejskie

Zawadiaka - Ten łotr to akrobata, szermierz i żartowniś.

    Zalety:

  1. Premia +1 do KP
  2. Co 5 poziomów uzyskuje kolejne +1 Do KP
  3. Co 5 poziomów uzyskuje +1 do trafienia i obrażeń
  4. Może specjalizować się w każdej ręcznej broni, z jakiej może korzystać złodziej
  5. Może wydać 3 pkt na biegłość "styl walki dwiema broniami"

    Wady:

  1. Brak zwiększonych obrażeń przy sztyletowaniu

Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.