Wytatuowany lyrium i napędzany zemstą, Fenris to przerażający przeciwnik i wartościowy sojusznik na polu bitwy.
Ograniczenie: Fenris
EN: Specjalizacja ta znacznie zwiększa możliwości Fenrisa, zwłaszcza te ofensywne. Warto z tego skorzystać i to możliwie jak najszybciej.
Bratnie dusze
Opis: Twoje niespodziewane wsparcie bardzo zaimponowało Fenrisowi.
Typ: bierna
Wymagania: Przyjaciel
- Odporność na magię: +10%
Wróg mojego wroga
Opis: Fenris zgodził się nie zgadzać.
Typ: bierna
Wymagania: Rywal
- Obrażenia krytyczne: +10%
Pozory spokoju
Opis: Fenris sprawia wrażenie spokojnego, lecz jest to tylko maska. Każda rana, którą otrzymuje, dotyka głęboko ukrytego w nim żalu, zwiększając zadawane przezeń obrażenia.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 8
- Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do pozostałej żywotności)
Duch lyrium
Opis: W trym trybie Fenris przybiera widmową postać, dzięki czemu trudniej go dostrzec na polu bitwy.
Typ: podtrzymywana
Koszt podtrzymania: 25% Wytrzymałości
Odnowienie: 10s
Wymagania: Poziom 7
- Obrona: +20%
- Szansa na cios krytyczny: +20%
Widmo lyrium
Opis: Duch lyrium skuteczniej chroni Fenrisa.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 11, 2 pkt Uciekiniera z Tevinteru, Widmo lyrium
- Odporność na obrażenia: +10%
- Odporność na magię: +10%
Rytm walki
Opis: Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, jego ataki na pewien czas nabierają szybkości.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 13, 4 pkt Uciekiniera z Tevinteru, Pozory spokoju
- Szybkość ataku: +30% po zabiciu przeciwnika
- Czas trwania: 10s
Wewnętrzne rezerwy
Opis: Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, dzięki ciężkiemu wieloletniemu szkoleniu odzyskuje część wytrzymałości.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 15, 5 pkt Uciekiniera z Tevinteru, Pozory spokoju
- Regeneracja wytrzymałości: co najmniej 5%, zależnie od rangi przeciwnika
Duchowy impuls
Opis: Fenris rozbłyskuje mroczną energią i razi przeciwników pociskami czystej duchowej mocy (Duch lyrium musi być aktywny).
Typ: aktywowana
Koszt: 30 pkt
Odnowienie: 20s
Wymagania: Poziom 9, Duch lyrium
- Obrażenia duchowe: 2x
- Siła żywiołów: 4x
- Zasięg: 8m
Duchowy przepływ
Opis: Energia Duchowego impulsu nabiera chaotycznych właściwości i jest w stanie ogłuszyć większość przeciwników.
Typ: ulepszenie
Wymagania: Poziom 13, Duchowy impuls
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Odbicie
Opis: Fenris jeszcze bardziej dostraja się do własnych tatuaży. Ich ścieżki z Lyrium pomagają mu teraz rozpraszać magiczne ataki przeciwników.
Typ: bierna
Wymagania: Poziom 10, Duch lyrium
- Odporność na magię: +25%
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!